24 Eylül 2021 Cuma

YELPAZE ÇANTANIN YAPILIŞI

Yelpaze Çantanın  Yapılışını  çok sordunuz...Ben kendimce bakarak yaptım çantayı ,sizler içinde resimledim ama sormak istediğiniz  birşey olursa yardımcı olurum... Malzemeler @yavuzlariplikerzincan da ve sahibi Leyla  hanımla kurs açma  planındayız , ilimizde olan arkadaşları bilgilendiriceğiz istek olursa. .. #yelpazeçanta #örgüçanta 

Aslında yapılışı ile ilgili video çekmek isterdim şimdilik bu şekilde paylaşayım ilerleyen  zamanlarda video  da hazırlayacağım....

👇👇👇👇👇👇

6 adet zincirle ilk yelpazemize başlıyoruz ve üzerine 10 adet trabzan yapıyoruz ben üçlü trabzan yaptım,isteyen ikili de yapabilir... Daha sonra dönüp üçüncü sırada direklerin üzerine trabzan ve  arada 1 zincir ile yine 10 trabzan yapıyoruz .Sonraki sırada direklerin üzerine 1 aralara 2 trabzanla sırayı tamamlıyoruz...Daha sonra ilk  trabzanı yapıp iki zincir çekip, bir trabzan atlayarak sırayı bitiriyoruz.. Üzerine yine fotoğraftaki gibi devam ediyoruz,en son sıraya gelince ikinci yelpaze  için 6 zincirle yuva yapıp aynı şekilde örüyoruz ..Ve ikinci yelpazeden sonra ipi koparıp iki yelpazenin arasına yeniden başlıyoruz ve her sıra döndüğünde direklerin  arasına tutturarak  ve iki zincirle sabitleyerek  dönüyoruz.  #tığişi

#trabzan #elişi #midyeçanta

12adet yelpaze yaptıktan sonra bitiriyoruz,renk seçimi size kalmış ister tek renk ister birkaç renk ile yapın.. en son ilk yelpaze ile biten iki yelpazenin arasına getirip iğne ile dikiyoruz ve alt kısmını da diktikten  sonra çantamız bitiyor,birleşim yeri pek  belli olmuyor  Astarlama yaparken arasına kalın keçe koydum ben, sizlerde isteğinize göre yerleştirebilirsiniz.. .

Sap seçimi de isteğinize bağlı . 

Yapacak olanlara kolay gelsin...

Benim ipim ince makrome ipi sardırma yaparak aldım...100 gr dan üç adet yelpaze çıkıyor .Yani 12 yelpaze için 400 gr ip kullanıyorsunuz .Aslında #rafyaip ile çok güzel oluyor, ben deneme maksatlı bu iple çalıştım,şimdi rafya ip aldım onunla öreceğim. 

#kağıtip ile de örebilirsiniz.. 










2 yorum:

  1. Elinize emeğinize sağlık 👏 👏 👏 bu modeli arıyordum görünce çok sevindim 🤗

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!