25 Eylül 2021 Cumartesi

TIĞ İŞİ RUNNER


Havaların bir anda soğumasıyla ani bir şekilde kışa mı geçtik yoksa yeniden güneşli günlere mi döneriz bilinmez ama güler yüzlü bir hava olmasını diliyorum  

@crafts_by_fatma dan bakarak ördüğüm runner ile geldim bugün...Kendisine çok teşekkür ediyorum...

@yavuzlariplikerzincan Leyla hanımdan aldığım #patsyiplik ile ördüm runnerımı. .Hatta ben sehpa örtüsü olarak kullanmayı düşünüyorum...Çok güzel fotoğraflar çekemedim ama tam olarak diğer tatafın saçaklarını da bitirince çekeceğim inşallah. 

İpim coton bir ip ve simli
4 numara tığ kullandım...



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!