25 Eylül 2021 Cumartesi

KABAKLI-OTLU TART

KABAKLI-OTLU TART

@selmamollaoglu bu tarifi yayınlayınca tam benlik dedim ve malzemeleri biraz artırarak denedim🍪🙏🙏🙏çok beğendik


Malzemeler

👉3 yumurta

👉1 su bardağı yoğurt

👉yarım demet maydanoz

👉yarım demet dereotu 

👉2adet kapya biber

👉100 gr tereyağı

👉100 gr veyaz peynir

👉1 kase rendelenmiş kaşar peyniri ben telli kaşar doğradım

👉yarım pkt.kabartma tozu

👉1 su bardağı un

👉tuz,karabiber,pul biber (1 er tatlı kaşığı)

👉3 adet kabak

👇👇👇👇👇👇👇

Yumurtaları karıştırma kabına alalım ,yoğurdu ekleyip karıştıralım ,tereyağını eritelim ve ılıyınca ekleyelim,sonra peynirleri ,ince kıyılmış kapya biber ,maydanoz ve dereotunu,tuz ve biberleri ,en son kabartma tozu ce unuda ekleyip karıştıralım...

Tart tepsisine veya orta boy bir tepsiyi sıvı  yağ ile yağlayalım ve karışımı dökelim...

Üzerine ince dilimlediğimiz kabakları dizelim ve 180 drc.fırında kabaklar kızarana kadar pişirelim...

Kabakların üzerine tuz ve kırmızı biber serpelim...

Muhteşem lezzetli bu tarifi mutlaka deneyin dostlar...

Bir dilim asla yetmeyecektir...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!