24 Eylül 2021 Cuma

YELPAZE ÇANTA - MİDYE ÇANTA





Yelpaze Çantamı Bitirdim  Azmettim,örneğini kendim çıkardım .Örneğin yapılışı satılıyordu ama ben çalıştım çabaladım kendim başardım...Kağıt iple örmek zor geldiği  için sevgili Leyla hanımın @yavuzlariplikerzincan  önerisiyle bu makrome zincir iplerle ördüm...Astarladım içine kalın keçe  koydum  ve #tahtasap  diktim.... #makromezincir

#örgüçanta #tığişiçanta #yelpazeçanta #midyeçanta 

Ayrıca #camboncuk ile süsledim...

Beğeninize sunuyorum,yapım aşamalarını fotoğrafladım...Ayrıca bir postta anlatacağım...

Bir sonraki yelğaze çantayı #rafyaip ile öreceğim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!