26 Ağustos 2016 Cuma

KOLAY ÜÇGEN BÖREK

 
Hayrılı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim!!!
Güzel ve pratik bir börek tarifi ile geldim,denedim,beğendim
Umutsepetimden aldım tarifi...Videosunu izledim paylaştım facebookta...
Çok pratik ve lezzetli bir börek herkese tavsiye ederim...
Ben peynirli-maydanozlu yaptım,kızım soğan ve pazıyı kavurarak yaptı çok lezzetli oluyor,çıtır çıtır....

      Malzemeler:
  • 3 adet yufka
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 yumurta
  • Yarım çay bardağından az su
  • Tuz 



      İç Malzeme:
  • Peynir
  • Maydanoz
  • Arzuya göre patatesli,pazılı,kıymalıda olabilir...

Yapılışını videodan izleyerek öğrenebilirsiniz...
Afiyet Olsun!!!

8 yorum:

  1. ben de diyordum bu güzel nereden geliyor... blogdan geliyormuş... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok pratik, hem çok güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok da pratik milföy gibi durmuş çocuklar gelecek olursa yapayım onlara:) teşekkürler canım benim.

    YanıtlaSil
  4. iyi bir site teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. merhaba yazınız çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Thank you for sharing, I am very happy to know your blog. Here are some blogs I would like to send you. Please don't delete the link, hi
    tâm sự cuộc sống
    lăng mộ đá đẹp
    game slot đổi thưởng uy tín
    bắn cá vip
    lamcavetxe

    YanıtlaSil
  7. Thank you for sharing, I am very happy to know your blog. Here are some blogs I would like to send you. Please don't delete the link, hi
    tâm sự cuộc sống
    lăng mộ đá đẹp
    game slot đổi thưởng uy tín
    bắn cá vip
    lamcavetxe

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!