14 Ekim 2020 Çarşamba

ZEMİNSİZ ZİNCİR İŞİ BAYAN YELEĞİ

Alize Dergisinde görünce çok beğendim ve örmeye karar verdim...
Sadece zincir çekerek bitiriyorsunuz bu yeleği,yapılışı çok zevkli ama tasarlaması bayağı zor...
İpim Kartopu Gıpsy Wool
Daha önce Göktuğa Mont örmüştüm bu iple ...İpim sadece önlerine yetti ve bende arkasını aynı ipin kahve tonuyla ördüm...Göktuğa ördüğüm mont burada
İpim kalın olduğu için 7 numaralı tığ kullandım...
Tam yün bir ip olduğu için kış için ideal bir yelek oldu,ince gömlekle rahatlıkla kullanılabilir...
Bol bol foto çektim yine...

Ben yapılışını bu videodan öğrendim...
Arzu ederseniz izleyebilirsiniz...
Bayağı bir deneme yaptıktan sonra mantığını anladım örgünün ve yeleğimi bitirdim...
Kalın iple daha tok duruyor,şu anda daha ince iple 2. yeleğe başladım...Bu modelden yelek,atkı,hırka yapabilirsiniz...Hatta kısa gelen örgü hırkalarınızın alt kısmını uzatabilirsiniz,tamamen doğaçlama bir çalışma...

2 yorum:

  1. Emeğinize sağlık.
    Çok mesegatli bir iş.
    Derya baykalda izlemistim.
    Tebrik ederim sizi.isin içinden çıkmış ikinciye bile baslamissiniz.
    Maşallah size.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Merih hanım gerçekten zor bir iş bilmece gibi ama bitirip 2. Ye başladım

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!