29 Aralık 2015 Salı

25 YILLIK ARKADAŞIMLA CUMARTESİ ÇAY SOFRASI

"Eski Dost Düşman Olmaz"  der atalarımız...
Gerçekten öyle ,kolay kazanılmıyor gerçek dostluklar...
25 yıllık arkadaşım,dostum,kız kardeşim sevgili Selma misafirimdi...
Elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalıştım... 
Yedik ,içtik,sohbetler ettik...
Masaya yiyecekleri dizmeden çekmiştim...
Sadece ortada damla çikolatalı kurabiyeler var...

Zeytinyağlı Yaprak Sarma yaptım arkadaşıma... 
Gümüşhane yöresel ürünlerinden... 
Nescafeli çok hafif , yağsız bir pasta çok lezzetli...
Tarifler daha sonra... 
Özenerek hazırladım masamı,Karaca kahvaltı takımlarımla,ikea peçetelerimi ve English home masa örtülerimi kullandım bez ve dantel olarak...

Kısır ve turşu olmazsa olmazımız... 
Bu pastayıda aynı gün misafiri olan annem için yaptım...
Aynı nescafeli pastadan farklı süsleme ile...
Annem ve arkadaşları kakaolu kremayı pek sevmediklerinden onların pastasına beyaz çikolata sosu,bizimkine de bitter çikolatalı çikolata sosu kullandım...
İnsanlar yaşlandıkca kakao ve çikolatayı sevmiyorlar nedense...bu dikkatimi çekiyor...  
Yılların birikimi arkadaşlığımızda anlatacak o kadar çok şey vardı ki bitiremedik... 
Küçük kızım geldiğinde bizde ona misafir olmayı planlayarak ayrıldık...
Hep güzel ve samimi arkadaşlıklara diyelim...

7 yorum:

  1. ellerinize sağlık dostunuza layık bir sofra olmuş:) Dostlugunuz daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Çok özenle hazırlamışsınız. Her şey çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. Nice uzun dostluğunuza diyorum ve mutlu yıllar diliyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Insanin dostum diyebildigi birinin olması paha bicilemez :) nescafeli pastayı merak ettim bekliyorum tarifini.

    YanıtlaSil
  4. Sofra takımları çok şık, mamalarda nefis, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl güzel görünüyor o kısır!

    Acayip canım istedi Wallahi.

    Ellerinize sağlık :)

    Dostluğunuzun yıllaca sürmesini dilerim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Cok Hos bir Masa düzenli olmus.hazirlananlar da Cook nefis gözüküyor, ellerine saglik Tülin'cigim..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!