4 Mart 2019 Pazartesi

YAKADAN BAŞLAMA TIĞ İŞİ BAYAN HIRKASI


Yakadan başlama bayan hırkası ile geldim bugün...İlk defa büyükler için yakadan başlama bir örgü yaptım..Genellikle bebekler için uygulamıştım...Ayrıca tığ işi oluşu farklı oldu...
Çok basit olduğundan çabuk bitti...Bir boş bir dolu model...
İpim de tığım da kalındı...
Kartopu Jersey İpten 3 adet kullandım...
Tığ 4,5 numara...
Kızıma ördüm,yaklaşık 38-40 beden...
Daha ütülemeden foto çekince çok düzgün olmadı görüntü...

İlk etapta bir iki kere ör sök yaptım ,  zira ayarlaması kolay olmadı...
Yapmak isterseniz, fotoğraflardan sayarak başlayabilirsiniz... 
İpimiz ebruli olduğundan ördükçe renkler ortaya çıktı... 
Köşelerden artarak ilerliyor...
 Boyutu kendinize göre ayarlayabilirsiniz...
Eskiden elbezi yapardık bu bir boş,bir dolu modelden...
İlk çocukluk elişlerim böyleydi o nedenle pek basit geldi bana...Hele annem hiç beğenmez bu tür işleri...Hem kalın ip hemde basit... 
Bu sene çok moda olunca bizde geri kalmayalım dedik... 
Kenarlarını oyalamak istedim aslında sık iğne olarak ama kızım istemedi... 
Bu şekilde giyerim dedi...Güle güle giyinsin.... 
Tabi bol bol foto çekmeden olmaz... 

  
 Genellikle atkı,bere ve şal yapımında kullanılan bu ipler şiş ile de çok güzel oluyor...
Yapmak isteyenlere kolay gelsin...

5 yorum:

  1. Güle güle eskitsin, elinize sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çok da güzel olmuş güzel günlerde kullan inşallah

    YanıtlaSil
  3. Tam da baharlık olmuş... iyi günlerde giyilsin...

    YanıtlaSil
  4. Çoook güzel olmuş, insanın hemen öresi geliyor. Daha ince biple yazlık hırka olarak denemeyi düşünüyorum. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!