1 Mart 2019 Cuma

YUMURTALI PIRASA KAVURMASI

Hayırlı Cumalar Kıymetli Takipçilerim!!!
Cumanın bereketi ile nasiplenmeyi diliyoruz yaradandan...
Nur suresi 41. ve 42. ayet-i kerimelerde;
41-Göklerde ve yerde bulunanlarla dizi dizi kuşların Allah'ı tesbih ettiklerini görmez misin? Her biri kendi duasını ve tesbihini (öğrenmiş) bilmiştir. Allah, onların yapmakta olduklarını hakkıyle bilir.
42. Göklerin ve yerin mülkü Allah'ındır; dönüş de ancak O'nadır.

Allahı çok zikreden ve hakkıyla ibadet eden kullardan olmak dileğiyle...
Bugün daha önce hiç denemediğim bir tarifle geldim...
Yumurtalı pırasa kavurması...Nedense ıspanağı çokca kavururuz ama pırasayı genellikle zeytinyağlı tüketiriz...
Denedim ve  çok beğendim,herkese tavsiye ederim....
Tarifimiz Şöyle;

Malzemeler:
--------------
  • 2 adet pırasa
  • 2 adet yumurta
  • 1 adet soğan
  • Tuz
  • Karabiber
  • Pulbiber
  • Zeytinyağı
Pırasaları ince ince doğrayarak başlayalım...
 Soğanı zeytinyağında kavuralım. Sonra pırasaları atıp kavurmaya devam edelim. 10-15 dakika kadar kavurduktan sonra tuzunu ve baharatlarını ekleyelim. En son  yumurtaları kırıp karıştıralım. Sıcak sıcak servis yapalım. 
Yumurtayı fazla sevmeyenler 1 adet yumurta kullanabilir...
Çok lezzetli ve faydalı bir yemek olan pırasa kavurmasını yumurta kırmadan kavurup üzerine sarmısaklı yoğurt da dökebilirsiniz... 
Denemek isteyenlere kolay gelsin...
Afiyet Olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!