19 Nisan 2009 Pazar

ŞİŞ KUTUSU



Sesiberin şiş kutusu ve 3 Prensesin kalem kutusundan esinlenerek 2 adet bitmiş havlu kağıt rulosunu kağıt bantla yayıştırıp,artmış flemengo fır fır ipi çevresine sardım ve bir başını da bantla kapatıp içine yuvarlak karton parçası koyarak kapattım.Diğer ucu açık kaldı şişleri koymak için.Üzerinede daha önce yapılmış olan iki adet motifi diktim,fazla süslemedim.Ama çok işime yaradı çekmecede dağınık duran şişleri bir araya tolamış oldum...Güzel fkirlerinden dolayı arkdaşlarıma teşekkür ediyorum.....
Mutlu pazarlar.....

9 yorum:

  1. artık şişler hiç kaybolmaz.Ama benim hiç şişim olmadı zaten.çünkü beceriksizimdir örgü konusunda.

    YanıtlaSil
  2. ne ilginç olmuş böyle.başka şeylerde konabilir ucu sivri tığ filan:)

    YanıtlaSil
  3. cok cici olmuş eline saglık.sevgiler......

    YanıtlaSil
  4. gule gule kullan canim.. bloglar sayesinde cok seyler ogreniyoruz degil mi.. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir fikir. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. selam canım güzel bir fikir eline saglık

    YanıtlaSil
  7. canım bloğumla ilgili kilitlenme sorunumu hallattim.artık yine evimdeyim.ziyerete bekliyorum...
    bu arada güle güle kullan canım.harik olmuş.

    YanıtlaSil
  8. şişlerin topluca bir yerde olur güzel fikir ellerine sağlık
    ayrıca tunus işindeki lastik örgüyü öğretirsen çok ama çok mutlu olurum sözünü tutdum kodu kaldırdım blogcudaki sitemde kötü niyetli kişiler yorumlar ve mesajları kullanarak bloğumu ele geciriyorlardı nerdeyse onun için önlem olsun diye düşünmüştüm
    iyi akşamlar

    YanıtlaSil
  9. BANADA LAZIM BİR TANE ANNEM ÇOK KIZIYOR NAPIYORSUN KIZIM SEN BU ŞİŞLERİ DEYİP DURUYOR DAGINIK DURMALRI YÜZÜNDEN SÜREKLİ KAYBEDERİM HER SEFERİNDE YENİLEMEK ZORUNDA KALIRIM..ÇOK İYİ DÜŞÜNMÜŞSÜN...ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!