15 Ocak 2009 Perşembe

KIZIMIN BOLEROSO



Fantazi ebruli (Pembe-mavi-sarı) floş ipim vardı.İnce olduğu için ne yapacağımı bilemadim.Daha sonra mavi ağırlıklı olduğu için ,ilif ördüğümüz orlon ipten bir yumak aldım.Floş ipimle karıştırdım ve gördüğünüz bolero ortaya çıktı.
2 Ters 2 Düz olarak 50 cm genişliğinde 65 cm uzunluğunda bir dikdörtgen parça ördüm.Daha sonra enine ikiye katladım ve kenarlarını 2 şer cm diktim.Kol geçecek kısmına hiçbir şey yapmadım.Ama dış yüzeyini örümcek ile oyaladım.Kızım kotlarının üzerine severek giyiyor.İçine pembe,mavi badi giyince daha da bir güzel görünüyor..........

1 yorum:

  1. In Italia lo chiamiamo Bolero.
    Very good e grazie per la visita al mio blog.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!