4 Eylül 2021 Cumartesi

KENDİNİ MAYALI ZANNEDEN MAYASIZ POĞAÇA


Kendini Mayalı Zanneden Mayasız  Poğaça İle Geldim

Gerçekten çok lezzetli oldu,ben esmer  un kullandım normal un ile  de çok güzel olur.. 

Malzemeler
👇👇👇👇👇

👉1 yumurta (beyazı içine sarısı üstüne sürülecek)
👉1 su bardağı yoğurt
👉Yarım su bardağı süt
👉Yarım su bardağı sıvı yağ 
👉1 tatlı kaşığı tuz 
👉1 tatlı kaşığı şeker
👉2 pkt.kabartma tozu
👉4 su bardağı un

Tüm malzemeyi sırasıyla  ekleyip, hamuru yoğuralım ve 5 dak üzerine bir bez örtüp dinlendirelim  Sonra hamurdan bezeler alıp tezgahın üzerinde elimizle yuvarlak açalım ve içine istediğimiz malzemeyi koyup ikiye katlayalım  Ben sade yapıp,sonradan içine peynir koymayı tercih ettim...
Yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip üzerlerine yumurta sarısı sürerek  180 drc.fırında pişirelim 




 

2 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!