22 Ocak 2021 Cuma

TARHANA ÇORBASI


Tarhana çorbasını siz nasıl pişiriyorsunuz? # Herkesin ayrı bir tekniği  vardır...

En basit şekliyle ben 2 yemek kaşığı tereyağında bir çay bardağı un tarhanasını kavuruyorum,tercihen iki diş sarmısak ekleyebilirsiniz... Sonra üzerine 5-6 su bardağı su ilave edip kaynayana kadar karıştırıyorum...Tuz,toz kırmızı biber,karabiber ve nane ekliyorum...Eğer tarhana çorbanız daha kırmızı olsun isterseniz kavururken  bir yemek kaşığı da salça ekleyebilirsiniz.. Tarhananız ekşi ise yarım çay bardağıda süt eklemenizi tavsiye ederim...

Kışın en güzel çorbası....

2 yorum:

  1. bende kavurarak yapanlardanım birde içine haşlanmış nohur koyarım. Yerkende üstüne bir kaşık lor peyniri ekleriz.

    YanıtlaSil
  2. Very good post i learned many thing about this topic !
    immobilier neuf
      

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!