1 Eylül 2020 Salı

YAĞLI KAPYA BİBER VE KIL BİBER TURŞUSU

Yağlı Biber Turşusu Severek Yediğimiz Bir Lezzet...
Hem kapya biberden hemde kıl biberden yaptım...Usul aynı...
Biberleri yıkayıp,ayıklayıp doğruyoruz...
Tencereye 1 su bardağı sirke,1 su bardağı zeytin yağı ve 3 su badağı su koyarak kaynatıyoruz...Doğranmış biberleri içine atıp yumuşayıncaya kadar pişiriyoruz...Kıl biberden yapacaksak biberlerin rengi dönene kadar pişiriyoruz...
Sonra 7-8 diş doğranmış sarmısak ve arzuya göre doğranmış maydanoz ilave edip,1 yemek kaşığı kaya tuzu ekleyerek sıcak sıcak kavanozlara paylaştırıyoruz..
.
Közlenmiş kapya biberleride bu şekilde yapıyorum ama en çok közlenmeden olanı seviyorum...
Kıl biberden yaptığım turşular...İkinci gün hemen yiyebilirsiniz...

Bunlarda kapya biberden yaptıklarım...
Sağlıkla ve afiyetle yemek nasip olsun inşallah...
Şen ve Esen Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!