1 Eylül 2020 Salı

ŞEFTALİ SUYU-DOĞAL MEYVE SUYU

Hayırlı Günler Kıymetli Takipçilerim!!!
Bahçemizdeki şeftalilerin bir kısmıyla reçel yapmıştım,bir kısmıylada meyve suyu hazırladım...Tarif edecek olursam;
2.5-3 kg kadar şeftalinin kabukları soyulur,dilimlenir üzerine 4 litre kadar su konup pişirilir,sonra el blendrı ile çırpılır ve her litreye 1 su bardağı olacak şekilde ben 3 su bardağı koydum,şeker ilave edilir ve kaynatılır...1-2 parça limon tuzu atılır,sıcak sıcak kavanozlara doldurulup, sıkıca kapatılarak ters çevrilir...şeker miktarını damak zevkinize göre ayarlayabilirsiniz...kış için kavanozlara koyup kaldırabilirsiniz... 

Hemen tüketecekseniz kavonozlamaya gerek yok,sürahi veya şişelere koyarak buzdolabında muhafaza edebilirsiniz. İçerken içine bir miktar limon sıkmanızı öneririm. .veya pişirdikten sonra iki adet limonu sıkıp suyınu ilave edebilirsiniz...Mis gibi katkısız meyve suyunuz hazır....

Doğranmış Şeftalilerimiz... 


Çekmelere doyamadığım fotolar...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!