4 Eylül 2019 Çarşamba

KAPYA BİBER TURŞUSUNU BİRDE BÖYLE DENEYİN

Günaydın Kıymetli Takipçilerim...
Eylül ayı ile birlikte kış hazırlıkları serüveni içerisine girmiş bulunuyorum...Eminim sizlerde de aynı telaşlar var...Dondurucular dolmak üzere...Bugün Kapya Biber ile harika bir turşu tarifi ile geldim...Közlenmiş haliyle de çok güzel oluyor ama ben en çok bu şekilde seviyorum...
Tarifimiz Şöyle;
Kapya biberleri yıkayıp,ayıklayıp doğrayalım...Tencereye 1 bardak zeytinyağı,1 bardak su ve 2 bardak üzüm sirkesi koyalım...kaynamaya başlayınca biberleri ekleyelim....
  2 yemek kaşığı kaya tuzu atalım...1 baş sarmısak ve yarım demet doğranmış maydanoz ilave ederek biberler iyice pişinceye kadar pişirelim...sıcak sıcak kavanozlara paylaştırıp, sıkıca kapaklarını kapatarak ters çevirelim...yerken enfes bir lezzetin tadına varalım...şiddetle tavsiye ederim...mutlaka deneyin...
Şen ve Esen Kalın...Mutfağınız bereketli, işiniz bol olsun...

7 yorum:

  1. Deneyeceğim bakalım. Kapya biberi çok severim.

    YanıtlaSil
  2. bayılırım kapya turşusuna ama kendim hiç yapmamıştım,bunu muhakkak deneyeceğim
    sevgiler😋😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şimdi bunu denemek istiyorum,kaç kilo kapya kullandın yazabilir misin acilll😋😋😋

      Sil
    2. Kusura bakmayın yeni gördüm mesajı, 2kg kapya biber kullandım...

      Sil
  3. Beklemesi gerekiyormu yoksa hemen yiyor muyuz tarifinizi yaptım ama ne zaman yemeye hazır bilmiyorum 😅

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!