15 Haziran 2011 Çarşamba

ZAMAN ÇABUK GEÇİYOR


Kuzum ne kadar küçükmüş bir buçuk yıl öncesi çekilen bu fotoğrafta....

bakıcıdan sonra Kreşe alıştırmak çok güç olmuştu ama çocukları çok sevdiği için çabuk adapte olmuştu...Sabah götürürken ve akşam aldıktan sonra yaptığı huysuzlukları saymazsak ki bu 1 yıl sürdü....Kreş ortamında uyumlu,kurallara riayet eden bir öğrenciyken evde bize kök söktürüyordu....Şimdi 3,5 yaşında Kerem ve giderek daha bir ağırlaştı...En azından mantıklı bir açıklama yapıldığında söz dinliyor...Çok da kibar....Birşeyi yapmak istemediğinde "Bu fikri hiç beğenmedim" veya " anne sen ne dediğini sanıyorsun" gibi cümller sarfediyor....Çok hoşuma gidiyor tabii oğlumun büyük adam gibi konuşması...Zaman geçiyor,yaşlanıyoruz,çocuklar büyüyor...Geriye baktığımda kocaman bir boşluk görüyorum....Bakalım gelecek neler gösterecek.....?


HAYIRLISI OLSUN!!!

3 yorum:

  1. BEN DE YEĞENİ FİLAN ZANNETTİM GÖRÜNCE.ONLAR BÜYÜYOR NİNEM,BİZ KÜÇÜLÜYORUZ.DÜNYA,ALLAH GÜZELLİKLERİNİ GÖSTERSİN

    YanıtlaSil
  2. çok talı yerm ben onu yerim. çalıştığım markete bir ürünü tanıtmak için gelmişti ablam benim

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!