18 Şubat 2009 Çarşamba

YALANCI TAVUK GÖĞSÜ

Yalancı tavuk göğsünü hepimiz yapmışızdır muhakkakki.Ama bazen ölçü iyi olmazsa lezzettide yerinde olmuyor.Bu vereceğim tarif tam yerinde ve enfess oluyor.Mutlaka deneyin...
MALZEMELER:
-----------------
1/2 margarin
3 kahve fincanı un
2 su bardağı şeker
l kg süt
1 pkt.vanilya
YAPILIŞI:

-----------

Margarini tencereye koyup eriyince unu ilave edin ve hafif kavurun.Daha sonra süt ile şekeri ayrı bir kapta karıştırın ve kavurduğunuz unun içine yavaş yavaş dökün ve bir taraftanda çırpma teli ile sürekli karıştırın,topaklanmasın.Vanilyayı da ilave ederek,pişirin.Piştikten sonra mikserle iyice çırpın...Hafif ıslatılmış borcama dökün.Üzerine çocuklara almış olduğunuz ve arada sırada sizinde zevkle ekmeğinize sürdüğünüz çikolata kremasından (Şokella) 1 yemek kaşığı alarak cezveye koyunuz üzerine 2-3 yemek kaşığı süt koyarak seyreltiniz ve ocağın üzerinde kaynatınız.Daha sonra biraz soğuyunca tavuk göğsünün üzerine gezdiriniz.Hindistan ceviziylede süsleyerek servis edebilirsiniz.Hımmmmmmmmm.....Yemelisiniz mutlaka......

8 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Bayılırım tatlıya; nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. bende şimdi tavuk göğsü tarifi verdim geldim sendede var ellerine sağlık.çukulata sosla hiç denemedim.deniyim ellerine sağlık.bu arada çalıştığına göre sen karar ver buluşmaya ben evdeyim nasılsa.

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık canım.ben çok severim zaten...aslında sütlü tatlıları hep severim:))

    YanıtlaSil
  4. hmmmm nefis duruyor valla bende isterim bir dilim

    YanıtlaSil
  5. çok severek yediğimiz tatlardan tavuk göğsü eline sağlık canım afiyet olsun

    YanıtlaSil
  6. Unu margarinle kavurunca o tuhaf koku gidiyor ve ozaman işte gerçekten güzel bir tadı oluyor.
    Ellerine sağlık arkadaşım sunumu çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  7. Bencede yenmeli efendimmmm....Bana gelirseniz etiketiniz var alırmısınız lütfen....Teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. bayılırım ben tavuk göğsüne razıyım yalancısına bile:)teşekkürler.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!