9 Temmuz 2018 Pazartesi

KIZIMIZI NİŞANLADIK

30 HAZİRAN 2018
Küçük kızımızı da nişanladık, birer birer evden uçuyor yavrularımız...Onlar büyüyor bizler yaşlanıyoruz...
Ailemiz giderek büyüyor,çok şükür...Her iki aile ve gençler için de hayırlı olur inşallah...
Yüzükleri taktılar çok mutlu olsunlar...
Çok yakıştılar birbirlerine... 
Nişan masasında pozlar verildi,pasta kesildi...
Bir ömür mutlu olsunlar, bu yüzükler hiç çıkmasın parmaklarından... 
İki ailede çok mutlu olduk,darısı düğüne...
Düğünümüzde Ağustosun 7 ve 10 unda... 
Masa süslemeleri bana ait detaylar daha sonraki döneme inşallah,tatlı telaşlar içinde hazırlıklar peşindeyim...Bana ve benim gibi düğün yapanlara kolay gelsin diyorum...
Şen ve Esen Kalın....

12 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun inşallah Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  2. Aminnn Kadriye Hanım çok teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Tülinciğim :) Çok şeyler olmuş, güzellikler girmiş hayatına. Kızçeye ömür boyu mutluluklar dilerim.Bir yastıkta kocasınlar inşallah. Masa herika her zamanki gibi ;) Ben Tazekahve Bilge. Yeni bloğumu açmış bulunmaktayım , beklerimm ! Öpücükler canımcım ! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgecim çok teşekkür ederim hemen geliyorum bloguna...

      Sil
  4. Allah mesut etsin bende sizi merak ediyordum telaşınız çokmuş size de kolay gelsin Tevhide

    YanıtlaSil
  5. Allah mutluluk versin Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı-uğurlu olsun,gençleri kutluyorum.
    Becerikli annelerin kızlarının nişan masası ancak bu kadar güzel-zarif ve iştah açıcı olur.
    Sizi de ayrıca tebrik ediyor emeğinize sağlık diyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih Hanımmmm çok teşekkür ederim o sizin güzel görüşünüz sağolun varolun...

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!