27 Temmuz 2018 Cuma

NİŞAN MASASI VE BİZDEN

 Kızımın Nişanı için hazırladığım Nişan masası için sadece 3 adet jardinyer ve metal 2 adet vazo aldım,diğerleri benim salon süslerimdi...Herşeyi kendim yapmaya çalıştım... 
Mor hindistancevizli truflar,çikolatalı truflar... 
Nişan pastamızın güllerini mor,kurdelesini gri olarak sipariş vermiştik ancak son anda gelen pastanın gülleri mor renkten çok uzak lacivert gibi bir renk gelince biraz üzüldük,kızımda üzüldü ama neyseki elbisesiyle uyum sağladı... 
Mumluklar daha önceden benim konsolumu süslüyordu,ancak metal vazoları yeni aldım...
İçine yapay çiçekleri kendim dizayn ettim... 
Masa örtüsü ve Ranır benim kullandığım örtülerdi,sadece payetli bir ayrıntı ekledim üzerine...

Pembe Trufları Elite Çikolatadan aldım...Çikolatalı truflarada taşlı truf çubukları taktım...
Yüzükler takıldıktan sonra herkes çok mutluydu... 

Sebanur Tuzlu kahveyi yapıp Boraya içirdi...
Bora hiç renk vermedi içerken ...
Çok mutlu olurlar inşallah...
Daha önceden kullandığım tepsiyi söz tepsisi olarak düzenledim...
Yapay çiçekleri yeşil kurdela ile sarıp tepsinin kenarına yerleştirdim... 
 Yüzük yükseltici ve harfleri alıp minik çiçekler yapıştırdım,tabi makasıda süsledim... 
Nişan masasına koyamadığımız diğer ikramlıkları ve bahçemizin vişnelerinden yaptığım vişne  şerbetini sunmak üzere şerbet sebilimizi,tabakları da mutfaktaki masasımıza yerleştirdim...


Saçaklı Poğaça,Kakaolu kurabiye,lokumlar,zeytinyağlı yaprak sarma ve annemin el emeği su böreği diğer ikramlıklar arasındaydı...   
Nişanda dağıtmak üzere  Melek Figürlü Ayna - Magnet yaptırdım...


Dünürlerimizle nişandan önceki akşam Işıkpınarda yemek yedik...Boranın 2 amcası,2 yengesi,halası,teyzesi,amcasının kızı toplamda 10 kişi gelmişlerdi...
Nişan sabahıda Girlevik Şelalesinde kahvaltı yaptıktan sonra onları Ankaraya uğurladık...
Dünürümle ben... 
Hareketli fotomuz...
Herşey güzel geçti çok şükür...
Kızımızın çeyizlerini,eşyalarını hazırlayıp,koliledik... 
Bizim evden çıkmadan eşyalar...
Eşyamız çoktu iki büyük araba gittik,eşimin arkadaşıda geldi sağolsun...

Geçen hafta 19 Temmuzda da Ankaraya gidip evini yerleştirdik...
Dünürlerimizle birlikte bir yandan ev yerleştirip,bir yandan da alışveriş yaptık...
Konvoy süslerini gitmeden Sebayla beraber hazırlamıştık...
Elbiseler,süsler,diğer ayrıntılar hazır olmalıydı ki rahat hareket edelim...
Tülden ponpon süslerimiz.... 
Bugün itibariyle de buradaki Nikaha 11, Ankaradaki düğüne de 14 gün kaldı ...
Hazırlıklar son hızla devam ediyor,inşallah hayırlısıyla düğünümüzü bitirip,çocuklarımızı balayına göndeririz...
Dünürlerimiz için bohçalar hazırlayıp,hurçlara yerleştirdim...
Düğüne giderken götüreceğim...
Dünürümün  bize hazırladığı bohçaları da Ankaradan dönerken getirdik...Sağolsun hepsi birbirinden güzeldi...

Düğün ertesi Ankaradan Kerem ve ben Tuğçelerle tatile gideceğiz inşallah birkaç gün...
Bize kolay gelsin,sizlerde Şen ve Esen kalın...

11 yorum:

  1. Allah geçim versin. her şey gönlünüzce olsun inşallah... :)

    YanıtlaSil
  2. Mutluluklar dilerim. Allah ağız tadı versin bir ömür ;)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık kolay gelsin her şey gönlünüzce olsun Allah mesut etsin Tevhide

    YanıtlaSil
  4. Allah bir ömür boyu mutlu olmalarını nasip etsin inşallah.Çok güzel telaşlar darısı tüm bekarların başına.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Allah kolaylık versin işlerine gençlerede bir ömür boyu mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  6. Tudo muito lindo.
    o vestido é maravilhoso.
    Parabéns.

    YanıtlaSil
  7. Bütün işleriniz kolay gelsin Tülin Hanım. Allah, çocuklarınıza da sağlıklı, huzurlu çok mutlu bir hayat nasip etsin. Sağlıkla, sevgiyle. Sevil

    YanıtlaSil
  8. Ah nerden nereyee...Ufak bıcırıklardı onları ilk gördüğümde. Hamarat anne döktürmüş tabi bu arada ;)) Her şey ama her şey gönlünüzce olsun ve daha güzel günleri de huzurla yudumlayın inşaallah Tülincim ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!