20 Ekim 2017 Cuma

TIĞ İŞİ BLUZ

Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim...
 RABBİM bu güzel cuma gününün  hürmetine
Sarsılmaz İman,
Güzel Ahlak,
 Şükredici Kalp,
 Sabredici Beden,
 Zikredici Dil,
 Hayırlı ömür nasip etsin hepimize...
 
Annemin Pinterestten görüp Tuğçeye ördüğü bluzu sunmak istiyorum sizlere...
Evde kalan iplerden iki ince ipi birleştirip ördü...
Yakadan başlayarak artırıp,robadan sonra alt kısma devam etti...
Belden itibaren biraz artırıp,bluzu tamamladı...
Tuğçe hamilelikten dolayı şu sıra kilo alıyor olsada ,doğumdan sonra giymeyi düşünüyor...
Rabbim hayırlısıyla kavuştursun bebeğine inşallah... 
Bluzun yapılışı sadece zincir ve sık iğneden oluşuyor... 
Kolay ama uğraştıran bir model,çok kalın iple güzel olmaz sanırım...
Annemin kullandığı ip koton-floş karışımı... 
Yapacak olanların bakarak kolayca yapabileceğini düşünüyorum...
Şen ve Esen Kalın...

2 yorum:

  1. Bebeğini sağlıkla kucağına almasını diliyorum:)
    Ellerine sağlık çok güzel olmuş bir süre böyle giyer sonra üzerine süsleme yapıp bambaşka bir modele de dönüştürebilirsiniz. Çok amaçlı bluzlerden bu petek örgüler.

    YanıtlaSil
  2. Bluz çok hoş annenizin eline sağlık. Bebek sağlıkla gelsin inşallah.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!