31 Aralık 2014 Çarşamba

KURDELE NAKIŞI İLE SEHPA ÖRTÜSÜ

2014 ün son gününden selamlar,sevgiler herkese,kıymetli izleyenlerim,beni takip edip,yorum yazan ,7 yıldır süren blog serüvenimde beni yanlız bırakmayan özel ve güzel insanlar...
2014 yılında da her zaman desteklediğiniz ve yüreklendirdiğiniz için çok teşekkür ederim...
Acı tatlı bir yılı daha geride bıraktık...Devam eden 2015 yılında ve bütün yıllarda da herkese öncelikle sağlık,huzur ve mutluluklar dilerim....
Nakış işlerine devam ediyorum süratle... 
Birçok araştırma yapıyorum netten...
Burada harika güller var...
 Daha önce çiçeklerin ve yaprağın yapılışını burada açıklamıştım...
Bu örtü annemin etrafını iğne oyası yaptığı bir namaz başörtüsü idi...
Ütülerken ortasında bir yeri yandığı için hiç kullanılmamıştı...
Bende böyle değerlendirdim... 
Yanmış olan orta kısmı büzdüm...ve kurdeladan yaptığım çiçeği diktim... 
Yaprakları da hazırlayıp birer çiçekle örtünün karşılıklı uçlarına monte ettim...

 Ben sehpa örtüsü dedim ama masada veya konsolun üzerinde de kullanılabilir...Hatta runner bile olur...
Brezilya nakışı ile de bir iki süsleme yapıp tamamladım... 
Cam sehpanın üzerindeki son durumu budur...
Umarım beğenmişsinizdir...
Mutlu Yıllar!!!

1 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!