24 Mayıs 2012 Perşembe

NOHUT ÖRNEĞİ İLE HIRKA MODELİ

Hayırlı Kandiller  Sevgili İzleyenlerim!!!
Regaip kandilimiz mübarek olsun!!!
Recep ayının ilk cuma gecesi regaip kandili olarak bilinir.Rabbim dualarımızı kabul ibadetlerimizi makbul eylesin....
Netten  örgü modellerine bakmak hobi halini aldı bende...Ayrıca örgü dergileri de vazgeçilmezim...
Öremesemde  modellere bakarak mutlu oluyorum!!!
Kadınsal hobi mutluluğu diyorum ben buna...Nako dergisindeki bu hırka çok hoşuma gitti...Tiftik ip ile örülmüş...
Nako tv den nohut örneğinin yapılışını öğrendim...
Sizde bir göz atın derim...Her türlü model ayrıntılı anlatılmış...

Gri tiftik ipim vardı,bir miktar başladım ve örneği öğrendim...Çok kolay ve güzel bir örnek...
Tek kattan daha zarif oluyor,ben iki kattan ördüm gördüğünüz parçayı...
Sanırım iki kat iple kalın bir hırka olur...Aşağıdaki modeldeki gibi...

 Ben daha zarif olsun diyorum...Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum....

2 yorum:

  1. selam tülin çok hoşmuş gerçekten eğer mevsimlik yapacaksan tek kat yap derim ben hatta merserize ilede güzel olur

    kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Bence de zarif olsun, tek kat olsun. Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!