22 Şubat 2011 Salı

30 YILLIK ARKADAŞIM

Günaydın Sevgili İzleyenlerim!!!

Pazar akşamı 30 yıllık arkadaşım Berrak ve çocuklarını ağırladım....

Çok güzel bir akşam geçirdik,yedik ,içtik sohbetler ettik...

Sağdan sola arkadaşım Berrak,kızım Tuğçenur,ben ve Berrakın kızı Begüm....

Daha önce Berrakta toplanmıştık...Burada....

Kerem ve Berrakın oğlu Buğrahan...
Sebanur fotoğrafları çektiği için sadece karşı aynadan görünüyor...
Sebanur ve Buğrahan yaşıtlar ve birlikte büyüdüler...Lojmanda birlikte oturduğumuzda çok güzel günler geçirdiğimizi konuştuk ve özlemle yadettik....
Kerem abileri çok sevdiğinden Buğranın yanından hiç ayrılmadı....

Buda masamızın hazırlanma aşamalarından henüz tamamlanmamış hali...
Menüde;Patates çorbası,Etli yaprak sarma,brokoli salatası,turşu ve sütlaç vardı...Daha sonra çayla birlikte yaptığım trufları ve halleyli pastayı yedik....
Halleyli pasta çok beğenildi ,tarifini bilahare vereceğim....
Sevgiyle ve dostça kalın!!!

16 yorum:

  1. ARKADAŞLIK NE GÜZEL HİÇ BİTMESİN ÖMÜR BOYU SÜRSÜN.HERŞEY NE GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK NİNEM

    YanıtlaSil
  2. merhabalar canım,
    arkadaşın ve çocukları diye fotoğrafa bakınca seni de o çocuklardan sandım
    ne kadar hoş eski dostlarla olmak
    güzel sofralar kurmak
    ağzınızın tadı hiç bozulmasın

    YanıtlaSil
  3. allah muhabbetinizi artırsn dostluğunuz muhabbatiniz hiç bozulmasın.

    YanıtlaSil
  4. Masanız çok şıkmış ablacım ellerine sağlık tabi afiyet bal şeker olsun.Dostluğunuzun daim olması dileğiyle.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Canım benim ne mutlu size böyle uzun soluklu dostluklar kalmadı ar
    tık.Daim olsun inşallah.Masa düze
    nine bayıldım menüde süper ellerine
    sağlık canım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. allah dostluğunuzu hiç bozmasın hep öyle sürsün inşallah sevgiler öptüm arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel yaa..allah banada nasip eder umarım seneler sonra arkadaşlarımla bu derece güçlü bağlarım olmasını:)

    YanıtlaSil
  8. Böyle dostluklar çok kıymetli bugün, çünkü artık öyle bir hale geldi ki insanoğlu sadece menfaat var tek taraflı bir ilişki var hep... Umarım böyle sürüp gider arkadaşlığınız 90 yaşlarınızda nineler olana kadar... :)

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık arkadaşım, arkadaşlarla oturulan sofralar her zaman çok keyiflidir, sevgiler dostçakal canım

    YanıtlaSil
  10. RABBİM DOSTLUĞUNUZU DAİM ETSİN İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  11. Oh oh ne güzel böyle dostluklar berrak berrak aksın gitsin inş. :)Halleyi satın alıp yemekten başka bişey bilmeyen ben pastasının tarifini de bekliyorum dört gözle :)

    YanıtlaSil
  12. muhabbet ile kalın.. sevgiler :)

    bu arada herkesi ve blog sahibesinide bloğuma beklerim..

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. her şey çok güzel paylaştığınız güzellikler daim olsun sevgiler
    masa harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  14. vayyy be...
    dile kolay be ablacığım.
    30 yıl.
    ben şurda 5-6 senelik dostlarımı bu kadar severken 30 yıllık dostun sevgisi nasıldır ki.
    ballı kaymak gibidir sanırım.
    allahım bozmasın muhabbetinizi.
    bana da nasip etsin.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. siteniz pek güzel olmuş, başarılar..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!