7 Ocak 2011 Cuma

DEKUPAJ*PEÇETE TEKNİĞİ İLE SABUN SÜSLEME VE SABUN SERGİSİNE BUYURUN!!!

Çelebim,74 üm sayende canım bak bir sürü sabunum oldu....
Senden gördüm bende yaptım...
Bu somon rengi sabun ve aşağıdakini banyoma koydum....


Buda telefonluğun üzerine....
Aşağıdakileri hediye yaptım....









Pembe güller....
Keremin kreş öğretmenlerine gönderdim bugün...bu Tuba Öğretmenimize....Bu Tülay öğretmenimize....Bu güller Ayla Müdürümüze....Elmalarda Aşçı Sevgi Teyzemize...
Kutulara koydum,mis gibi kokuyorlar....




*Sevgili arkadaşlarım sizlerden aldığım yorumlar neticesinde bu ilaveyi yapmak istiyorum....
Evet sabunları nasıl yaptığımı merak etmişsiniz.....peçete transferi yani dekupaj tekniği ile yaptım....Bu teknik için Dekupaj tutkalı ,fırça ve 3 katlı desenli peçete gerekiyor...Tabiii istediğiniz renk ve ebatta sabunlar....İlk önce peçeteden transfer etmek istediğiniz objeyi kesiyorsunuz ve  resimli olan yüzeyi sabunun üzerine yerleştiriyorsunuz...(Resmin ön yüzü dışa gelecek şekilde) Sonra fırçanızı tutkala batırarak ortadan başlayarak dışa doğru sürüyorsunuz...(Fırça geniş ağızlı )Bu tutkallama işiyle resim sabunla birleşmiş oluyor ve sabitleniyor....Çok fazla tutkal kullanmadan ve nazik hareketlerle yapıştırıyoruz objemizi...
Ben daha önce burada tabaklarımı süslemek için kullanmıştım peçete transferini....Çelebi 74 arkadaşımızda görünce hemen harekete geçerek sabunları yaptım...Çok zevkli ve kolay bir teknik...Ahşap zeminlerede uygulanıyor ama onlarda önce zemini zımparalamak ve akrilik boyayla boyamak gerekiyor...sonrada peçeteyi dekupaj tutkalı transfer edip , üzerini verniklemek ....Ben sabunların ikisini vernikledim yapış yapış oldu,güzel olmadı onun için tavsiye etmiyorum....sadece anlattığım şekilde yapın ve kurdela ile süsleyin...isterseniz sade kullanın,bence herkeslere hediyler yapıp verin....Çok zevki çok....Strese birebir...Kurdela ile süsleyecekseniz eğer kurdelayı sabuna başlıksız toplu iğne ile tutturun...Kurdeladan minik güller yapın,fiyonk yapın....iyice kurumadan ellemeyin ....Son olarak da güzel güzel paketleyip sevdiklerinizi sevindirin....
Benim daha önce boncuk ve payet işi ile süslediğim kokoş sabunlara bakmak isterseniz,buyurun....TIKKKKK!!!

35 yorum:

  1. Çok güzelller canım,
    geçen gün celebinin sayfasında görmüştüm bunları ..
    Ellerine sağlık çok cici olmuşlar
    fakat üzerindeki o resimleri nasıl yaptınız sanırım peçete transteri ama nasıl yapıldığına dair hiç bir bilgim yok
    biraz açıklama yaparmısın benim çok hoşuma gitti bunlar yapmayı düşünüyorum...
    Hatta transfer işi nasıl yapılıyor yapıştırıcı mı kullanılıyor
    öyle ise nasıl bir yapıştırıcı ?
    Teşekkürler.......

    YanıtlaSil
  2. ay hepsi bir birinden güzel.
    kullanmaya kıyamaz insan.

    YanıtlaSil
  3. Ana!Anlamadımki olayı çok güzeller ama çelebi ile ilgisini çözmöem için sitesine ışınlanıyorum hemenck:)

    YanıtlaSil
  4. Süper oluyor bunlar. E vallahi ben de kıskanıyorum artık. Yapsam mı ne?:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Harikasın arkadaşım ne güzel düşünülmüş kokulu kokulu hediyeler oh walla mis gibi buraya bile kokusu geldi ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  6. canımm çokkkkk güzel sen mi yaptınnn anlat bizede????

    YanıtlaSil
  7. slm tülincim çok harika olmuşlar eline sağlık ama birde yapılışını yazarsan beni çok mutlu etmiş olursun çelebi742'ün sitesini devamlı takip ederim oda yapmış harika anlatımını yazarsan bende bir kaç arkadaşa hediye yapmayı düşünüyorum grş üzere kendine ii bak izmirden aynur

    YanıtlaSil
  8. Very nice, Tulin!
    These are very beautiful.
    Happy New Year!

    YanıtlaSil
  9. İnanmıyorummm harika olmuş bunlar.Peki nasıl yapıldı?

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık Tülin abla harika olmuşlar.Çok beğendim,çok marifetlisin Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,

    Güzel olmuş, ellerine sağlık. :)

    Yapıştırdıktan sonra vernikliyormusun? Merak ettim. Cevap verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuşlar ablacım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. güzel olmuslar. ben de gecen camii deki kizlara yaptirdim. bizimkiler ufak seyler kesip yapistirdi. hatta resim bile cektim, dur hemen yayinlayim blogumda :)

    YanıtlaSil
  14. o sabunları bende gördüm çok güzel yapmış gerçekten.üstelik eli bol kadın bir sürü yollamış güle güle kullan

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar yorumlarınıza istinaden sabunların yapılışını yazıma ilave olarak anlatmaya çalıştım...Umarım yardımcı olabilmişimdir...tüm sorularınızı da cevaplamaya çalıştım....

    YanıtlaSil
  16. sağ ol canım. çok güzel olmuşlar bayıldım gerçekten. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuşlar, bunlardan da yapmalı. Bakalım işlerin hangi birini yapacağız

    YanıtlaSil
  18. aaaa çok güzel olmuşlar bayıldım ...

    YanıtlaSil
  19. arkadaşım çok tşk.ederim anlatımın ve beni kırmadığın için sevgiyle kal aynur

    YanıtlaSil
  20. Sabun sabun değil sanki bir afet, ellerine sağlık, ellerinize sağlık...Çok da güzel anlatmışsın, teşekkürler....

    YanıtlaSil
  21. ablacımm çok şirin şeyler bunlar:))
    geçen yıl bana yolladığın tüllü sabunlarda şahane idi:)
    emeğine sağlık ablamm:)

    YanıtlaSil
  22. ben ilk yazıları okudum öğretmen filan ama aşşağıyı okumadım üstelik üstte bende yapmışım demişin onu hızlı atlamışım çelebinin bloguna baktım sana yolladı sandım hahahahahaha kusura bakma bana ders olsun senmisin hızla okuyan.herkesi kırmiim yorum atim diye al işte sana kapak olsun:)

    YanıtlaSil
  23. ben ilk yazıları okudum öğretmen filan ama aşşağıyı okumadım üstelik üstte bende yapmışım demişin onu hızlı atlamışım çelebinin bloguna baktım sana yolladı sandım hahahahahaha kusura bakma bana ders olsun senmisin hızla okuyan.herkesi kırmiim yorum atim diye al işte sana kapak olsun:)

    YanıtlaSil
  24. cok yaratici olmus. bende yazin sehnazca da gordugum taslari cok begenerek basladim tasa pecete transfer etmeye gercekten strese birebir..

    YanıtlaSil
  25. Sabunlara bayildimmmm...:)Insan kullanmaya kiyamaz bunlari.:)

    YanıtlaSil
  26. Çok teşekkür ederim tatesal deneyeceğim.:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. süper ötesi harika olmuş rengarenk bayıldım tülincim çiçek kokuları taaa buralara geldi.......

    YanıtlaSil
  28. canım ellerine sağlık görüntüleri harika bayıldım çok güzeller.muhteşem bir görseli var
    sevgiiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  29. Ellerine sağlık. Ne kadar güzel olmuşlar...İnsanın içini açıyor cidden. :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. canım benimmm harika olmuşlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    ellerine sağlıkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  31. Sarı papatyalı favorim ama hepsi birbirinden zarif,emeğine sağlık,bir hediyelik eşya dükkanıyla anlaşmalısın,bir gün geleceğim oralara,mutlaka geleceğim size de ,selamlar
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Süpersiniz bir yerlerde anlatacağınızdan emindim. Harika görünüyorlar. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  33. Yanıtlar
    1. Satmıyorum canım,eşe dosta hediye ediyorum...

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!