lahana sarması bizim ailenin temel yemeklerinden ama bu çok değişik imiş :)
Eline sağlık canım nefis olmuş bizde çok severiz .
Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...
lahana sarması bizim ailenin temel yemeklerinden ama bu çok değişik imiş :)
YanıtlaSilEline sağlık canım nefis olmuş bizde çok severiz .
YanıtlaSil