13 Mart 2022 Pazar

MUHALLEBİLİ KADAYIF



Muhallebili  Kadayıf Sevenler Burada mı? Ses Verin!!! 
🥰🥰🥰❤❤❤💙💙💙

#muhallebilikadayıf
#sütlütatlıtarifleri 

👇👇👇👇👇👇👇
👉1litre süt
👉1yumurta  sarısı
👉1su bardağı şeker
👉2 yemek kaş un
👉2 yemek kaşığı  nişasta
👉1pkt.vanilya
👉1 pkt.krem şanti 
👉1pkt.hazır kavrulmuş kadayıf 
👉fındık,ceviz v.s ,hindistan cevizi

Vanilya ve krem şanti hariç süt ve diğer malzemeleri ocağa alıp pişirelim ve sürekli karıştıralım ben süt köpürtücüsü kullandım.Patt pat atmaya başlayınca  #vanilya  ve krem şantiyide toz olarak döküp çırpmaya devam edin .Kare borcama kadayıfın  yarısını yayın üzerine muhallebiyi yayın ve kalan kadayıfıda serpip,fındık ve hindistan  cevizi ile süsleyin, ceviz v.s de olabilir...Ben en üstüne birazda pudra şekeri serptim arzu ederseniz sizlerde serpin...
#sütlütatlı #tatesal #keşfet #tatlılar
#mutfakaşkı #hafiftatlı

 

2 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!