3 Mart 2021 Çarşamba

TARHANALI BULGURLU KÖFTE

TARHANALI BULGURLU KÖFTE
Tarhanalı bulgurlu köfteyle geldim bugün,mis gibi...



2 su bardağı bulgur 2 su bardağı kaynar suyla ıslatılır,demlenir..1 su bardağı tarhana,2 yem.kaş.un,1 yumurta,1 yem.kaş.nane, tuz,karabiber,kırmızı toz biber ilavesiyle yoğrulur...Biraz su eklenerek yoğrulursa daha iyi olur...sonra orta boy köfteler yapılır...1 baş soğan elde doğranır ve az sıvı yağda kavrulur,üzerine kaynar su ilave edilir ve köfteler de içine atılarak pişirilir...sarmısaklı yoğurt ve tereyağlı sosla servis edilir...üzerine maydanoz serpiştirilir...
Afiyet olsun 

Mutlaka denemenizi isterim...

6 yorum:

  1. Bayilirim bulgurlu lezzetlere mutlaka deniycem bu tarifi ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım ziyaretin için,mutlaka dene derim köfteyi ...

      Sil
  2. Merhaba, uzun zamandır gelmemisim bloglarına ama burayı gecmi kesfettim bilemedim Tatesalcim. Biz Karadenizliler yaş tarhana biliriz bizde kuru olmaz denesemmi yas tarhana ile cok hosuma gitti bu tarif. Ellerine saglık. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bloglara kimse gelmiyor,sosyal ağlar yercih ediliyor ama ben burdan vazgeçemiyorum...ziyaretiniz için çok teşekkür ederim her zaman beklerim,bu köfteyi deneyin mutlaka ..

      Sil
  3. ellerine sağlık ablacım. ELAZIĞDAN sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim bizdende size selamlar

      Sil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!