26 Şubat 2021 Cuma

SAC BÖREĞİ-ISPANAKLI-KIYMALI



 Sac böreği yapmıştım yeni paylaşıyorum...

Hamuru yoğurup,yufkaları açmak,kızartmak zahmetli bir iş,uğraştırıcı ama lezzeti ve yemesi de bir o kadar keyifli...gelsin kilolar....
Elektrikli sacda ve teflon tavada kızarttım...
Malzemeler;
*3 su bardağı yoğurt suyu veya ayran
*1 tatlı kaş.tuz
*8 -9 su bardağı un
İÇ HARCI:
ISPANAKLI İÇ 🌿🌿🌿
* 300 gr.ıspanak
*1 baş soğan
*1/2 su bardağı sıvı yağ
*1 parça beyaz peynir
*1 tatlı kaş.tuz
*1 tatlı kaş.pul biber
*1 tatlı kaş.karabiber
KIYMALI İÇ
*200 gr kıyma
*1 baş soğan
* tatlı kaş.salça
*1tatlı kaş.tuz
* 1 tatlı kaş.karabiber
* 1 avuç maydanoz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!