16 Mayıs 2019 Perşembe

10.GÜN İFTAR MENÜMÜZ

Ramazan-ı Şerifin 10.Gününü geride bıraktık...Hızla geçiyor günler,rabbim oruçlarımızı ve ibadetlerimizi kabul eylesin inşallah...Ramazan ayında her zaman olduğu gibi hanımlar çok yoruluyor...Hem oruç tutup hemde mutfakta çalışmak yemekler hazırlamak iftar ve sahurda sofralar kurup,kaldırmak ,yıkayıp ,düzenlemek çok zor tabiki...Kadınların kıymetli oluşu da buradan kaynaklanıyor bence...Şükürler olsun ki bu ramazan izinliyim ve evde rahat rahat koşturuyorum...Rabbim nasip ederse Temmuz 15 den sonra emekli olacağım...Yemeklerimi hazırlayıp çocuklarımı,annemi iftara çağırıyorum...Çok şükür...
Bugünkü Menümüzde;
*Lokanta Usulü Mercimek Çorbası 
*Gül Şeklinde Etli Lahana Sarması
* Makarna
*Lokma Tatlısı
Lahana Sarmasını ilk defa bu şekilde yaptım ve daha sonra paylaşacağım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!