27 Eylül 2018 Perşembe

2018-TATİL VE YAZ GEZMELERİ

11  Ağustos 2018
Düğün-dernek koşturması içinde tatil planı yapmamıştık ama Kerem söylenip duruyordu,neden tatile gitmiyoruz bu sene diye...Büyük ablasıda biz tatil programı yaptık sizde bizimle gelin dedi...Eşim işleri dolayısıyla gelemeyeceğinden Kerem ve bende onların planına dahil olduk...10 Ağustosta kızımızın düğününü yaptıktan sonra eşim döndü ve bizim içinde 5 günlük tatil başladı.... 
İstikamet Anlanya-Grand Royal Select Oteldi...
Yorgunluğumuzu atmak için iyi bir seçenekti...
Göktuğ ve Kerem  havuzun tadını çıkardılar... 
Kerem ve ben oda arkadaşıydık... 


Yemeklerini beyler pek beğenmese de biz bayanlar beğendik...
Göktuğ da çorbaları  ve yoğurdu beğendi... 
Bebek arabasında gezerken sesi çıkmıyordu ama durunca hemen kucak istiyordu..
Bol bol torun kokusu,deniz kokusu,farklı meşgaleler iyi geldi bana... 


Tabiki bol bol fotoğraf çekilmeyi de ihmal etmedik... 
Otelin Grand ve Select olmak üzee 2 ayrı binası vardı...
Biz yeni yapılan binada kaldık... 
Odalar gerçekten çok temiz ve düzenliydi... 
Eski binanın içi tarihi eser gibiydi,çok beğendim ancak odalarına çıkmadım bilmiyorum... 


Akşamları eğlenceler,dans gösterileri güzeldi... 
Her akşam farklı bir eğlence düzenlediler,bir akşamda biz Alanyanın içini gezmeye gittik... 
5 günün sonunda kahvaltıdan sonra otelden ayrıldık... 
Ürgüp-Göreme-Peri Bacalarını gezdik... 




Nevşehirde yemeğin üstüne meşhur Tava Dondurma yedik...
Yapılışı Çok farklıydı...

Oradanda Kayseriye geçip bir gece dinlendikten sonra sabah Pastırmacılar Parkını da gezerek memleketimize doğru yola çıktık...
Erzincana geldiğimizde küçük kardeşim-gelinimiz ve yeğenlerim gelmişti anneme...
Elifimi bol bol sevdim...Keremde Ömerle hasret giderdi...
Biz tatildeyken onlarda Karadenizi gezmişler...

Kerem ve Ömeri gezmeye götürdüğümde... 
Ailece yemeğe çıktığımızda... 
Tuğçeye oturmaya gittiğimizde çekilen fotolar...
Biz geldikten 3 gün sonra Kurban Bayramı olduğu için hemen hazırlıklara başladım...
Çiçeği burnunda gelin ve damat ziyaretimize geleceklerdi çünkü...
Bayramın 1.günü gece geldiler... 
Bol bol gezmelere gittik,yedik ,içtik... 
İlimizdeki Çağlayan-Girlevik Şelalaesini gezdik... 

Tuğçeler Gümüşhanede geçirdiler bayramı...
Daha sonra geldiler...Teyzesi Göktuğla bol bol hasret giderdi... 
Büyük erkek kardeşim ve ailesi de Pamukkalede geçirdiler bayramı...
hem bayram hem tatil... 


Bol bol foto paylaştılar benimle de...
Aslında bu tatil postunu Emirin sünnet düğününden önce atacaktım ama olmadı ancak toparladım... 
Bu sene ilimize yani Erzincana yapılan Bakır işi Sürahi ve Maşrafası...Havuz başı...
Erkek kardeşimin objektifinden...
Şen ve Esen Kalın!!!

3 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!