13 Ekim 2016 Perşembe

DOĞRAMA TURŞU


Hayırlı  Günler Kıymetli Takipçilerim!!!
Eylül ayı içerisinde yaptığım kış hazırlıkları Ekim ayında da devam etmekte...Yaptığım turşu v.b tarifleri sizlerle fırsat buldukça paylaşıyorum...Sosyal medyada paylaşmak çok daha kolay ama ben bloğumdan asla vazgeçmem ve arşivlemeye devam...Bugün doğrama turşu tarifi var...

Annemin tarifi...
Yarım kg lık kavanoz için 7-8 adet ince sivri biber , 4-5 adet domates rendesi, yarım demet doğranmış maydanoz, 4-5 diş sarmısak , 5-6 yemek kaşığı sirke, 2 tatlı kaşığı tuz , 1 çay kaşığı şeker,çay kaşığının ucu ile limon tuzu...
Hepsini karıştırıp kavanoza alalım kapağını sıkıca kapatalım...Bir iki gün sonra kapağı açalım taşar gibi olur ekşimeden dolayı bir yemek kaşığı ile karıştırıp tekrar kapağını kapatalım serin yerde muhafaza edelim....Ölçüyü fazla yapmak isterseniz ona göre ayarlayabilirsiniz...
                                       AFİYET OLSUN....

1 yorum:

  1. Çok lezzetli görünüyor ağzım sulandı diyebilirim :)
    Ellerinize sağlık.
    resimdefterimm.blogspot.com arkadaşımızın öneri yazısından geldim.
    Bende bloguma beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!