28 Mart 2014 Cuma

HALIDA GÜMÜŞSUYU

Erzincanlı İş Kadınları ile ara sıra görüşüyor,alışveriş yapıp,konuşuyoruz...Bir blogger olarak çekim yapmadan duramadığımdan ,ropörtaj eşliğinde sıcak saatler geçiriyoruz Fatma Hanımla......
Halıda Kalite görecelidir ama piyasadaki mevcut markalar arasında Gümüşsuyu ilk sırada yer alır malumunuz olduğu üzere.....Fatma İNCİ Erzincanlı bir iş kadını ,bir esnaf...Yıllarca butik işlettikten sonra 3 aydır süpriz bir kararla sektör değiştirerek halı işine geçmiş bir Öğretmen...Evet kendisi Bilgisayar Öğretmeni aynı zamanda ,kamuda da görev almış ancak istifa ederek esnaflığı tercih etmiş...2 kız bir erkek  evlat sahibi olan Fatma hanımı görünce samimiyeti ve içtenliği karşısında alışverişi unutuyorsunuz.... 

Gümüşsuyu Halıda Erzincan Bayiliğini alan ancak Bahariye halılarına da yer veren Fatma Hanım,her halıyı ayrı ayrı çok seviyor ve özellikle bayanlara hitap eden halı satışında erkeklerden çok daha başarılı...
Benim tercihim kendisinden yana oldu ve yolluklarımı ve halımı değiştirmek üzere sipariş verdim...
İşte benim beğendiğim ve sipariş ettiğim halı,Gümüşsuyu Prestij... Her zaman klasik desenleri tercih ediyorum...
Kendisiyle hoş sohbetler ediyor,ordan burdan derken tanıdık da çıkıyoruz...Çalıştığım iş yerine bağlı farklı bir binada çalışan arkadaşlarımın müşterileri olduğunu söylüyor ve kızlarımızın ortak arkadaşları derken arkadaş oluyoruz...


Girişimci,tatlı dilli,samimi bir iş kadını...
Evet;Gümüşsuyu Halı Erzincanda olması gereken yerde...
Nerim Tombul Caddesi Beşiktaş Plaza. 1. Katta hizmetinizde...
Mutlu bir hafta sonu diliyor,saygılar sunuyorum...

1 yorum:

  1. Başarılar dileriz hatun kişi ablacığımıza satışlarında inşaallah :) Ve Tülinimm bloğuma gelip kahveni içmelisin acilen ! :)) Öpüldün ;))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!