4 Mayıs 2012 Cuma

MISIR NİŞASTALI BİSKÜVİLİ KEK

 Hayırlı Cumalar Kıymetli İzleyenlerim!!!
Allah'a ve peygamberlerin gösterdiği yola muhalefet edip müminlere zulmedenlerin er geç ilahi kudretin acı azabı ve intikam tecellileri ile karşılaşmaları ,kaçınılmaz ve değişmez  bir ilahi kanundur...Ya Rabbi; Bizleri canlı bir kuran halinde İslamı yaşayan Peygamber aşıklarından eyle!
Senin  ve resulun muhabbetini ebedi saadet sermayemiz kıl!
Amin....
 Bugünkü tarifimiz Mısır Nişastalı Kek...
 Bu keki daha önce annemin misafirleri için yapmıştım,tarifi annem arkadaşından almıştı,uygulamasını ben yaptım...
 Çok hafif,lezzetli ve zahmetsiz bir kek...
Malzemeler:
--------------
4 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 pkt.mısır nişastası(250 gr)
2 yemek kaşığı un
1 pkt.kabartma tozu
1 pkt vanilya
1,5  su bardağı süt
1 pkt.kakaolu bisküvi

Yapılışı:
---------
Kek çırpılarak,yağlanmış tepsiye dökülür.180 drc ısıdaki fırında pişirilir...Fırından çıkardıktan sonra ılık iken 1 su bardağı süt üzerine dökülür.Sonra bir sıra kakaolu bisküvi dizizilir ve kalan yarım su bardağı süt azar azar bisküvilerin üzerine gezdirilir...
AFİYET OLSUN!!!

8 yorum:

  1. Canım hayırlı cumalar çok farklı olmuş ellerine
    sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok değişik bir tarif paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. hiç görmediğim tariflerden,mutlaka deneyeceğim :)
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. yine yakalamışsın değişik bir kek tarifi :)eline sağlık tülinim,öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Bende bu güzel tarifi ilk kez görüyorum .canim ellerine saglik afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir kek olmuş.ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!