8 Mart 2011 Salı

İĞNE OYASI SALON TAKIMI

Merhabalar Sevgili İzleyenlerim!!!
Bu iğne oyası salon takımını annem 1 yıl önce yaptı...Hepsini tamamlayamadan rahatsızlandığı için yarım kaldı....Ama ben verip kalanını tamamlattırdım...Çok güzel oldu...

Annemin ellerine sağlık...Boncuk ve payetlerle işlemiş....

Perdelik keten kumaş üzerine sadece uç kısımları iğne oyası yapıldı....

Bir fiskos örtüsü,8 parça küçük örtü ve birde masa şimentabla oldu....

Bakalım kızların hangisine kısmet olacak,güzel bir takım oldu...
Sağlıkla ve huzurla kulanmak nasip olur inşallah!!!

9 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar benim olsun mu.

    YanıtlaSil
  2. ANNECİĞİNİN ELLERİNE EMEĞİNE SAĞLIK CANIM BENİM ÇOK GÜZEL OLMUŞLAR BAKALIM HANGİ KIZINA KISMET OLUCAKSA İYİ GÜNLERDE GÜZEL GÜNLERDE KULLANSIN İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
  3. çok şık görünüyor tülincim yapan ellere sağlıklar diliyorum.
    gerçek göznuru dediğim bir çalışmadır iğne oyası.

    YanıtlaSil
  4. Emek emek işlemiş canım benim elleri kolları dert görmesin...

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim anneciğinin ellerine sağlık,kızların mutlu günlerde kullansın inşallah sevgiler aynur

    YanıtlaSil
  6. valla süper olmuş,bayıldım ben,çok zarif bir çalışma.ellerinize sağlık,annenizinde:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çook güzel eline emeğine sağlık annenin..Ağız tadıyla kullanmak nasip eder inşallah
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Anneciğin ellerine sağlık iyi günlerde sevgiyle huzurla kullanılsın kankim,öpüldün sevgiler :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!