21 Mayıs 2010 Cuma

1.GÜN DİYET ÇORBASI TARİFİ-SOSİSLİ DOMATES ÇORBASI




HAYIRLI CUMALAR ARKADAŞLAR!!!

Dün başlamış olduğum ve burada bahsettiğim mucize diyetin 1. gün akşam yemeğinde yenmesi gereken SOSİSLİ DOMATES ÇORBASI tarifini vermek istiyorum...Pişiridim yedim ,hepimiz yedik ve bayıldık,gerçekten çok lezzetliydi....Ben tariften hariç tüm malzemeleri koyup pişirdikten sonra blendırdan geçirdim daha güzel oldu....

Diyet yapacak olan arkadaşlarıma diyet listesinin tamamını göndermek isterim ancak sağlık durumlarını kontrol edip,kararlı olurlarsa içim rahat eder...Yoksa sebep olmak istemem...

Evetttt şimdi tarif;



MALZEMELER:

-----------------



2 yemek kaşığı ayçiçek yağı

1,5 kase ufalanmış patlıcan

1 baş soğan

2 diş sarmısak

250 gr dilimlenmiş sosis

1 kase küçük makarna

2 yemek kaşığı domates salçası

1 doğranmış domates

Tuz,karabiber

1 defne yaprağı,fesleğen baharatı (Ben kullanmadım)

YAPILIŞI:

-----------

Tencereye yağı koyun.Ufak doğranmış soğanı ve sarmısakları ekleyin biraz kavurun.Patlıcanı da ekleyin ,tencerenin kapağını kapatın...Bir kaç dakika sonra açın ve su ile seyrelttiğiniz domates salçasını ve doğranmış domatesi ekleyin.Suyu az gelirse ilave edin....Kaynamaya başlayınca sosisleri,makarnayı,baharatları,tuzu ekleyin ve iyice pişirin...Ocaktan aldıktan sonra el blendırıyla çırpın ve servis yapın....Gerçekten çok lezzetli ve tok tutacak olan bu çorbayı diyette olmadığınız zamanlarda dahi yapabilirsiniz,çocuklarınızın çok seveceğinden emin olabilirsiniz....Hatta küçük makarnayı çırptıktan sonra ekleyip pişirirseniz daha eğlenceli olacaktır....

7 yorum:

  1. Canım eminim çorba harikadır elleri
    ne sağlık.Hayırlı cumalar öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Domates çorbası bizim evde çok sevilir birde böyle deneyelim. ellerine sağlık. diyette başarılar:))

    YanıtlaSil
  3. Canım doğumgünün geçmiş kutlarım seni,yeni yaşın hayırlı olsun..Pek vaktim yok takılamıyorum pcye,diyetinide Allah tamamına erdirsin:)))))))Genelde başlayıp bırakılırya ondan çyle dedim,ben oldum olası sıskayım hiç diyet derdim olmadı,keşke kilo alma diyeti uygulasam bende:)

    YanıtlaSil
  4. ufalanmış patlıcanı anlamadım taze patlıcanmı yoksa kurusunumu kullandın

    YanıtlaSil
  5. hemen bir çıktısı alınsın bu çorbanın derim ben :) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. şu diyet işini bende becerebilsem ne güzel olurdu.... hiç listelere uyamıyorum.... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık... çok lezzetlidir, umarım.. hemen denemek istiyorum...
    ben zırt pırt diyet yapmaya çalışan ve bir türlü beceremeyen biriolarak yazın benim gerçeklten çok ilgimi çekti. diyet listeni bana gönderebilirtmisin. sağlık yönünden bir sorunum yok...sana email adresimi de yazıyorum. şimdiden ilgin için çok teşekkür ederim..
    ertugrul.esras@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!