14 Eylül 2009 Pazartesi

AKACAK KAN DAMARDA DURMAZMIŞ



GÜNAYDIN SEVGİLİ DOSTLAR!!!
Yoğun bir hafta sonunun ardından Pazar akşamı biraz dinlenmek isterken kendimizi hastanede bulduk...Kerem o kadar hareketli o kadar yaramazki uyuduğu zamanların haricinde hiç oturmadan dolaşıyor...Akşam 9:30 sıraları sütünü içti tam uyuma moduna geçecekti ki kalktı televizyonun düğmesini açıp kapatıyor,koşturuyor hızına yetişemiyorum...Yine televizyonla uğraşırken döndü ve hızla düşerek ağzını televizyon ünitesinin kenarına çarptı,tamda gözümüzün önünde hiç bir şey yapamadık...Müthiş bir ağlama kucağıma aldım ve bir de baktımki ağzı kan içinde...İlk etapta dişi sandım ama dudağının alt kısmının yarıldığını görünce çok korktum.Eşim evde değildi kızlar hemen aradılar geldi .Acile götürelim dikiş atılır dedim ama eşim çocuk doktorumuzu aradı...Evine götürdük baktı ve sağolsun siz hastaneye gidin ben gelip dikeyim dedi...Amaliyathaneye gittik ve biz kapının önünde beklerken onlar miniğimi alıp içeri gittiler...Feryadına dayanamadım helede bir sulu göz olarak ben başladım ağlamaya...Taki o çıkana kadar...Neden böyle oldu diye çok üzüldüm ama sağolsun eşim "olacak çocuk düşe kalka büyüyecek" dedi...Hani derler ya burnumun direği sızladı diye işte evlat böyle birşey,ciğerini sızlatıyor insanın....Neyse yavrumuzu aldık ve eve döndük problem olmadı arabada gelirken bana sarıldı "öpimmm anne" deyip öptü sürekli...İz kalacak diye çok korkuyorum ama ne yapalım...Rabbim büyük dert vermesin inşallah iyileşir..Cuma günü dikişi alınacak...Bayram öncesi bizi üzdü bayağı...Yaşadığımız o endişeli saatlerde evladı hasta olan çaresiz olan anneleri düşündüm ve onları çok iyi anladım...Ve şükrettim... Allahım bizim imkanımız var ,ya olmasaydı?Sen olmayanlara yardım et diye yalvardım...hatta imkanı dahi olsa parayla alınamayacak şeyler var hayatta...Kimse çaresiz kalmasın sen yar ve yardımcıları ol rabbim!!!!
Keremin bazı konuşmalarını yazmak istiyorum ileride bakıpta gülsün diye....
* Anne pala ver didim eppet alım delim
* Eve didim
* Büyük ablası Tuğçeye (Abba veya dude)
* Küçük ablası Sebanura (Debiş) ki bizde Sebiş diyoruz
* Sherek en çok sevdiği çizgi film ve adıda (Adam) Adamı aç...
* Arkadaşının adı Beliş
* Tüm abilerin adı Bulak (Burak)
* Çikolata (Utata)
* Meyve suyu (Meyme)
* Şeftali (Çeptali)
* Balon(Malom)
* Araba(Alaba)
* Anahtar (Anaptal)
* Kalem (Dalem)
* Çöpçü (Döpdü)
* Lülüm Anne (Tülin Anne)
Bazen Kerem gel buraya desek "gelemem" .Şunu al "Alamam" Öp beni "Öpemem" gibi olumsuz kelimeler söylüyor...Çöp arabasının ışıkları çok ilgisini çekiyor ve döpdüden birazda korkuyor,bizde arada sırada kullanıyoruz bunu...bakıcıya gitmek istemediğinde "anne ben pisim" diyor...yani ben pisim gitmeyeyim anlamında...Babası bazen anne pis diyor dönüp hayretle yüzüme bakıyor ve "Amannnnnn" diyor...
Gülen yüzün hiç solmasın bebeğim!!!
Rabbim seni her türlü kötülükten ve nazardan saklasın!!!

29 yorum:

  1. ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM ALLAH BETERİNDEN SAKLASIN VERİLMİŞ SADAKAN VARMIŞ ÇOK ÜZÜLDÜM KEREME ÇOK ÇOK GEÇMİŞLER OLSUN ÇOK ÖPÜYORUM ONU..BUNA BENZER BİR OLAY BENİM OĞLUMUNDA BAŞINA GELDİ ALLAH HEPİMİZİNKİ KORUSUN ONLARA OLCAĞINA BİZE OLSUN... BİRDE ŞU ÇÖP ARABASI OLAYI NEDEN ÇOK MERAK EDİYORUM...BİZİMKİSİDE BAYILIYOR HATTA ALCAKMIŞIZ...

    YanıtlaSil
  2. çok büyük geçmiş olsun
    çocukların bu tür kazaları bu yaşta çokca olur
    Allah başka sıkıntı vermesin
    benim de oğluşumun çenesine atılmıştı dikiş
    çok fena oluyor için kıyılıyor

    YanıtlaSil
  3. cok gecmis olsun Allah herzaman korusun yavrularimizi.
    hayirli iftarlar.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Amin arkadaşım.Çok geçmişler olsun.
    İnanki okurken benimde burnumun direği sızladı.Bugun bizim içinde zor bigün.Meleğimin bademcikle ilgili problemi var.Bakalım doktor ne diycek.Allah bütün meleklerimizi korusun.

    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  5. Cok gecmis olsun. Seni cok iyi anliyorum. Benim minik te gecen gun burnunun ustune dustu, hemen sisti. Apar topar doktora goturduk, sukur kirilma filan yoktu. Insan oturup aglayasi geliyor. ne kadar dikkat etsenden oluyor iste. Bana olsun ona olmasin....

    YanıtlaSil
  6. canım çok şükür ki ufak bişi bu ya ALLAH DERMASIZ DERT GÖSTERMESİN MAAŞŞALLAH ALLAH nazarlardan korusun çok tatlı ya
    nazar değmiştir
    ne güzelki şükretmeyi biliyorsunuz bu bizim başımıza neden geldi diyip isyan etmiyorsunuz ne güzel.

    ALLAH betererinden korusun yavrularımızı onların azcık da olsa canı yansa bizim ciğerimiz yanar

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun.aman dikkat edin canım ya.Allah korusun.

    YanıtlaSil
  8. Canım arkadaşım,çok geçmiş olsun.Emin ol neler çektiğini anlıyor,benimde ikizlerin biri çok hareketli çenesine dikiş atıldı,geçenlerdede ön dişlerinden birini kırdı.Annelik dünyanın en zor ve en güzel mesleği arkadaşım.
    Tekrar çok geçmiş olsun,allah beterinden saklasın.Öptüm kuzucuğunun yanaklarından.

    YanıtlaSil
  9. geçmiş olsun.allah beterinden korusun.erkek çocuklarının yarası beresi eksik olmuyor.selamlar..

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun Allah büyüklerinden korusun

    YanıtlaSil
  11. canım çok geçmiş olsun allahım beterinden saklasın. evet malesef düşe düşe büyüyorlar. böylece kalkmayı ögreniyorlar.bu arada konuşamıyoruz malesef msn yok bilgisayar sürekliformatlanıyor. en kısa zamanda görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  12. canım çok geçmiş olsun allahım beterinden saklasın. evet malesef düşe düşe büyüyorlar. böylece kalkmayı ögreniyorlar.bu arada konuşamıyoruz malesef msn yok bilgisayar sürekliformatlanıyor. en kısa zamanda görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  13. Minik kuşa geçmiş olsun,herhalde 8 - 10 yaşına kadar sizi koşturacak peşinde yaramaz :)

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun insanın o an basiireti bağnaıyor bişey yapamıyor.bu arada bu çocuklar çöpçümü olcak ne bizimkide çöp arabası gelince camın önünde hipnoz oluyor

    YanıtlaSil
  15. çok geçmiş olsun çocuk işte olur böyle kazalar.Bununla geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  16. ALLAH BETERLERİNDEN SAKLASIN.YAKINDA YAŞADIK BUNA BENZER BİROLAY.NE KADAR ÜZÜLDÜĞÜNÜZÜ YÜREĞİMDEN ANLADIM.ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,ONLAR USLU USLU BÜYÜSELER BİZLER HİÇ YAŞLANMADAN YAŞARDIK.SAĞ OLSUNLAR VAR OLSUNLAR.ALLAH HİÇBİRİMİZİ EVLAT ACISIYLA TERBİYE ETMESİN.BENİM İÇİN ÖPÜN ÇOK ÇOK

    YanıtlaSil
  17. Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın

    YanıtlaSil
  18. Büyük geçmiş olsun
    Yine de verilmiş sadakanız varmış, allah beterinden saklasın.
    Cuma günü dikişler alınınca bir ohhh çekersiniz inşallah. Hepsi geçmişte kalır.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. geçmiş olsun kerem beye çocuk işte oluyor bazen ama anne yüreği katlanması zor Allah büyük hastalıklar vermesin bütünnn çocukları korusun

    YanıtlaSil
  20. geçmiş olsun ablacım çok yaramz şimdiki çocuklar benimkide düştü bugün burnu ve alnı kızardı ve şişti allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil
  21. çokk geçmiş olsun.Çok şükür ki ucuz atlatmışsınız.Allah kazadan, beladan,nazardan saklasın,birdaha göstermesin inşallah.

    YanıtlaSil
  22. geçmiş olsun canım allah korumuş,çok üzüldüm inan:(melekler bütün çocukları korusun,seni ve keremi öpüyorum,hayırlı kandiller canım.....

    YanıtlaSil
  23. çok çok geçmiş olsun canım...hiç birimiz istemiyoruz onlara bişey olmasını ,hatta azıcık nazlı ağlasalar bile kıyamayıp sustrmanın yollarını arıyoruz...Allah beterinden korusun....çocuk onlar elbette düşe kalka büyücekler ama gelde biz annelere o anda anlat bakalım sanki dünya duruyor ...benim kızda sadece uyuynca dinleniyor yoksa hep ayakta ve koşturmacada...Allaha emanet olun sevgiyle kalın...tekrar geçmiş olsun canım:)

    YanıtlaSil
  24. Canım çok çokgeçmiiş olsun gerçekten çok üzüldüm rabbim daha beterindden korusun inşlh birdaha yaşanmaz böyle üzücü kazalar...

    YanıtlaSil
  25. çok geçmiş olsun neyse ki daha beterinden korumuş rabbim..

    YanıtlaSil
  26. Bu gece bin aydan daha hayırlı olan Kadir gecesi. Kulun Rabbine yakın olduğu gecelerin en önemlisi? Kendisine dua edenleri geri çevirmeyen, günahları bağışlayan, her şeyi bilen, gören ve duyan Yüce Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  27. Canım çok geçmiş olsun. Allah daha büyük kazalardan korusun Keremi. Maşallah hareketli bir çocuk, seni çok peşinden koşturuyormuş baksana.
    Çok geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
  28. Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir.
    Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır.
    Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı.
    Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz.
    Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. Mübarek Kadir Gecesinde Allah dualarınızı kabul etsin.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!