30 Aralık 2019 Pazartesi

JÜT İPTEN ÖRGÜ ÇANTA

Eylül ayında örüp bitirdiğim Jüt İpten Çantamı beğeninize sunuyorum...
Jüt ipi örerken döküldüğünden mutlaka dizlerinize bir bez sererek örmenizi tavsiye ederim...
Saplı,astarlı şık bir çanta oldu bence,siz ne dersiniz?










Oval taban kullanarak ördüm çantayı...Tabanındaki deliklerden ipi geçirirken 3 numaralı tığ kullandım, üst kısmındada 4.5 numaralı tığ...



Güzel bir çanta oldu,siyah kumaşlada astarladım...



Fermuar dikme konusunda karar veremedim...
İyi geceler....

3 yorum:

  1. Çok güzel olmuş gerçekten emeğinize sağlık :) iyi yıllar sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Tülinim uzaklardaki güzel arkadaşım en tatlı ve genç anneanne :)
    Sana ve ailene hayırlı sağlıklı mutlu bereketli yıl diliyorum kayıpsız inşallah 💐

    YanıtlaSil
  3. Tulincim eline sağlık arkadasım🥰Üniversiteyi bitirdim blogumla ilgilenememiştim bende artık burdayim blogumu güncellemeye başladım bana gelmişsin teşekkür ederim oraya yazamadım ona bi baktirayim blogumun yüzü değişti işlemler devam ediyor geldiğin iyi oldu sagol

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!