23 Aralık 2019 Pazartesi

COTON MAKREME İPTEN ÖRGÜ EL ÇANTASI-CLUCH

Hayırlı Akşamlar Kıymetli İzleyenlerim!!!
Uzun zamandır blogumu ihmal ettim,arşivimde bir sürü resim birikti...Bu el çantasını eylül ayında. bitirmiştim hatta kızıma hediye ettim...
İpim Coton Makreme ve 5 numaralı tığ kullandım.
Bej rengi tercih ettim ve astarladım...


Örnek çok kolay ve çabuk bitiyor...








Fermuar dikmeyi de ihmal etmedim...










Alt tabandan istediğiniz ölçüde başlayıp,örneğe geçiyorsunuz...


El emeği  güzel bir el çantanız olsun istiyorsanız sizde hemen örmeye başlayın,kolay gelsin...
Renk çeşitleri inanılmaz çok...

2 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!