6 Haziran 2018 Çarşamba

YOĞURTLU-CEVİZLİ HAVUÇ SALATASI VE GÖKTUĞ SÜNNET OLDU

Bugün Ramazanın 22. günü ve ben ilk defa bu ramazanda blogumda yemek menüsü ve tarifi paylaşamadım...O kadar yoğun ve koşturmacalı geçiyorki günler fırsat bulamadım...
Gerçi artık çok seyrek paylaşımda bulunuyorum yine yoğunluktan...
Çalışıyor olmak özellikle ramazanda zorluyor bizleri ama çok şükür bayrama sayılı günler kaldı,inşallah hakkıyla eda etmişizdir görevimizi...
Küçük kızımızın mezuniyetinden sonra ramazan telaşı sahur ve iftar derken hızla geçip gitti zaman...
Havuç salatasını da cumartesi iftara aldığım misafirlerim için yapmıştım...Kayınbiraderim ve görümcemlerdi misafirlerim... 
Yoğurtlu-Cevizli Havuç Salatamızın tarifi şöyle;
    Malzemeler:
  • 5-6 adet havuç
  • 1 su bardağı zeytinyağı
  • 1 büyük kase sarmısaklı yoğurt
  • 1 çay bardağı ceviz içi
    Yapılışı:
  • Havuçları rendeleyip,zeytinyağında kavurun...
  • Biraz ılındıktan sonra üzerine sarmısaklı yoğurdu döküp karıştırın...Arzunuza bağlı olarak tuz ilave edin...
  • Üzerini ceviz parçalarıyla süsleyip servis yapın...
 * Özellikle bol yağda kavurduğumuzun altını çizmek istiyorum ki bu salatanın özelliği yağında...Az yağda kavrulunca güzel olmuyor...
 Masanın en sevilen lezzetiydi...
Hep böyle mutlu sofralarda buluşmak nasip olur inşallah...
Yüksük Çorbası,Güveç,Pilav,Güllaç,baklava ve çeşitli iftariyeliklerle iftar ettik çok şükür...
Pazartesi günüde minik Göktuğumuzu sünnet ettirdik...
Eve dönüp de uyuşukluk geçince 3,5 saat aralıksız ağldı çaresiz bıraktı bizi ama çok şükür şimdi çok iyi ,düzeldi,abi oldu benim kuzum... 

Lokal anestezi ile sünnet olan yavrumuz sünnet sertifikasını da aldı... 
Allah damatlığını da göstersin inşallah...
Oldu da Bitti  Maşallah Damat Olur İnşallah diyelim...
Teyzesi hafta sonu geldiğinde de Kaftanıyla foto çekilecek...
Şen ve Esen Kalın!!!

2 yorum:

  1. Maşallah Allah'ım güzel günlerini göstersin inşallah.

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!