23 Mayıs 2018 Çarşamba

MEZUNİYET VE BİZDEN

 Koskoca 4 yıl da bitti ve küçük kızımızda Üniversiteden mezun oldu...
11 Mayıs 2018 de tören için Ankaraya Gittik...
Ankara Gazi Ünv.İngilizce Öğretmenliğini başarıyla tamamladı kızımız...
Tüm öğrencilerin yolu bahtı açık olsun...
4 yılını birlikte geçirdiği arkadaşlarıyla... 

Aramızda büyük kızımız bulunamadı,minik Göktuğ ile ilgilenmesi gerektiğinden...
Mutluyduk gururluyduk... 
Veliler,Öğrenciler çok güzel bir gündü...
Törende duygulu anlar yaşadık...
Teyzem,eniştem ve dayımda bizi yanlız bırakmadılar... 
Babasıyla Sebanurun gurur tablosu... 
Gidiş ve dönüşümüz 3 gün içindeydi...
Cumartesi yola çıkmadan Kerem ablasıyla Anıtkabiri ziyaret etti...
O kadar mutlu ve gururlu ki Atatürkü içinde yaşıyor... 

Nöbet değişimine denk gelmeside Keremi ayrıca çok mutlu etmiş...Asker gibi selam verişinden belli oluyor değil mi? 
Herşey evlatlarımız için...Rabbim hepimizin evlatlarına güzel günler göstersin,sağlık ve huzur içinde başarılarını daim etsin....

3 yorum:

  1. Maşallah kızına Allah başarılarını daim etsin.
    Senin içinde ne kadar gurur verici bir duygu olsa gerek kızının üniversite mezunu olması ben büyük oğlum ilk okulu bitirince bile duygulanıp, ağlamıştım. Üniversiteyi düşünemiyorum bile :)

    YanıtlaSil
  2. Birde tatesal abla izlediklerim arasında benim eski bloğun adresi var. tokideki ses.
    Acaba rica etsem onu blogcu sultan https://blogcusultan.blogspot.com.tr/ olarak değiştirir misin?

    YanıtlaSil
  3. tebrikler hayırlı olsun başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!