14 Mart 2018 Çarşamba

GÖKTUĞ BUGÜN 26 GÜNLÜK OLDU

Herşeyin İlki bir başka...İlk heyecan ilk bekleyiş,ilk nefes...
Evlat başka bir nefes tabiki...O doğuma giderken onu beklerken canımdan can gitti sanki...3 çocuğum oldu bu kadar heyecen yaşamadım,evladının canı sözkonusu olunca başkaymış,bir hafta kala uykularım kaçtı,son gece hiç uyumadım...
Sabah son hazırlıklar tamamlandı,heyecan dorukta...
Asansörle ailece amaliyathaneye iniyoruz...
Küçük kızım o kadar çok istediği halde o gece uçağı kaçırdığı için doğum saatine yetişemedi, yeniden bilet alıp, öğleden sonra gelebildi...Eşim,dünürüm,damadımızın halası ve ben...
Tuğçeyi amaliyathaneye uğurladıktan sonra büyük bir hızla bizde hastane odasını süsleme geçtik...
Kapıdan başladık en önce...Daha önceden hepsini dikip hazırladım...Kapının dıştan ve içten görüntüsü...Misafir odası olan dubble oda seçmiştik,Tuğçenin odasından değil diğer kapıdan giriş çıkış yapıldı,çok rahat ettik...
Organizasyon işiyle uğraşan biriyle konuştum tüle balon bağlıyacakmış falan filan diyince ben kendim hazırlamak istedim...Tülden ponponlar hazırladım...
Bebek küvezinin etrafına ve anne yatağının altbaşlıpına...
Saten çizgili kurdela üzerine tülü büzüp diktim...
Takı yastığı ve diğer süslemeler...
Misafirlerimize ikram etmek üzere şerbet kaynattım...Şerbet Sebilimize koyduk...Bildiğimiz kırmızı lohusa şekerinin mavisi çıkmış şimdi erkek çocuklar için...Şerbeti kaynatırken içine tarçın,zencefil,karanfil ve şeker ilave ettim...O nedenle rengi su yeşili oldu ama tadı harikaydı...Sadece  kızamık şekerini kaynatınca tadı güzel olmuyor...

Şerbeti ikram etmek için mika çıkıp takılan yıkanabilir bardaklar hazırladım...Ayrıca sebilimizin takımı (Madamcoco) bardaklarımızı da kullandık...
Babası Hoşgeldin Göktuğ yazılı çikolatalarını aldı...
Annesi ve ben de kurabiyeler hazırladık...
Ve şekerler aldık...
Hastanede ve evde dağıtmak üzere magnetler aldık...
Ayak şeklinde kadife çerçeve ve biberon...
Biberonların içine ekose mavi şekerler yerleştirdik...


Annesi Truflar hazırladı gelen misafirlerimize ikram ettik,kurabiyelerle birlikte...
Büyük anneannesinin çikolata sepeti...
Miniğimiz geldi,hepimizi çok mutlu etti...
Sağlıkla,huzurla , analı-babalı büyüsün...
Rabbim herkese yaşatsın bu güzel duyguları...
Annesinin babasının biriciği Göktuğumuzu görmek için  sevenlerimiz  dost ve akrabalarımız   hastanede ve evde bizleri yalnız bırakmadılar...Herkese sonsuz teşekkürler ediyoruz...

Teyzesi,dayısı çok mutlu oldular...
Benim oğlum küçük dayı oldu...
Ablası amaliyat oldu diye çok üzüldü...
Yardımcı olmaya çalıştı,okuldan aradı anne ablam nasıl,benide alın okuldan hastaneye gelmek istiyorum diye...
Tarifi mümkün olmayan sevgi seli yaşarken...
Ailemiz Genişliyor..
İki dedesi Göktuğla...
İki ninesi Göktuğla...
Büyükanneannesi Göktuğla...
Küçük erkek kardeşim,annem,Göktuğ ve Ben...
Kardeşim bize süpriz yaparak Bursadan uçakla akşamdan anneme gelmiş ve hiç haberimiz olmadı...
Sabah Tuğçe doğuma girip de bebek çıkınca annemi aradım ve bebek doğdu,Tuğçeyi bekliyoruz dedim,oda geliyorum dedi...10 dakika sonra annemde amaliyathanenin koridorunda belirdi...Yanındakini kardeşime benzettim ama hiç ihtimal vermedim...Biraz daha yaklaştıklarında benden 11 yaş küçük olan ilk evladım gibi sevdiğim Türker olduğunu anlayınca koşarak boynuna sarıldım...Sevinç ve gözyaşı birbirine karıştı o an,baktım ki herkes benimle birlikte ağlıyor...Bizi çok mutlu etti gerçekten...Tuğçe amaliyattan çıkıp da dayısını görünce birde o başladı ağlamaya dayımmm gelmişşş diyerek...Rabbim herkesi sevdikleriyle buluştursun...Hem bizi hemde annemi sevindirdi..

Eve geldikten sonra masanın üzerini ikramlıklarla,

Konsolun üstünüde hediye gelen çiçeklerle süsledik...
Yine mavi şerbetimizden ikram ettik...
Oğlumuza sağlıkla ve huzurla geçireceği hayırlı bir ömür diliyoruz...Babasının annesine yaptırdığı çiçek yatak odasını süslüyor...
Kendi odasına geçeceği günlerde gelecek inşallah...
İyiki Doğdun Göktuğ,Hoşgeldin...
Çalışan bir anneanne olarak 15 gün yıllık iznimden aldım bebekle,kızımla,misafirlerimizle ilgilendim ama yettimi yetmedi...Bugün Göktuğ 26 günlük ve Gaz sancısıyla mücadele ediyor...Kızım ve damadımda zor günler geçiriyor haliyle...Oğlumu büyütürken bende aynı sıkıntıları yaşamış ve kimyondan yardım almıştım...İlaç,damla, o , bu,şu derken artık direk anne sütüne bir çimdik kimyon atıp içirmeye başladık,sanki faydası oluyor gibi...
10 yıl önce Keremi büyütürken yazdığım ve daha sonra en çok tıklanan ve yorum alan "Gaz Sorunu Olan Bebeklere Kimyon" başlıklı yazım ve o günlerde hissettiklerim için 

18 yorum:

  1. her şey çok güzel olmuş.. çok güzel ve sağlıklı bir hayatı olsun güzel meleğin..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Vatana millete hayırlı evlat olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Maşallah binlerce kez ömürlü bahtı olsun tekrar tebrik ediyorum sizleri.
    Tülin'cim şahane güzellikler hazırladın ellerine sağlık mutlulukları daim olsun. ben yaz sonu yine gömüleceğim hazırlıklara .rabbim nasip etsin inş. iki gelin kızımdan da minnak haberleri var Durucuk abla olacak inş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice ablacım,yorumununa cevabı senin sayfanda yazdım...

      Sil
  4. Torununuz hayırlı uğurlu olsun. annesi babası ve aileniz ile birlikte sağlıklı mutlu günlerde büyütmeyi Allah nasip etsin Tevhide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevhide hanım çok teşekkür ederiz,darısı sizlere inşallah...

      Sil
  5. Maşallah Allah hayırlı ömürlü evlat eylesin. Güle güle büyütün.
    Çok güzel anlatmışsınız duygularınızı okurken ağladım.Allah daha çok kıvandırsın inşallah.Sevim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimcim çok teşekkür ederiz,gerçekten duygu yüklü günlerdi...sevgiler...

      Sil
  6. Maşallah. Anne ve babayı tebrik ederim. Sağlıkla büyüsün güzel bebek:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadetcim çok teşekkür ederim,sağol,sevgiler...

      Sil
  7. Her şey ince ince düşünülmüş çok güzel hazırlanmış. Ama en önemlisi bebek ve annesinin sağlığı.Güle güle büyütün, bahtı güzel şansı bol olsun!

    YanıtlaSil
  8. Maşallah Allah Analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  9. Allah analı-babalı büyütsün,ömrü sağlıklı ve mutlu-uzuuun olsun.
    Ne güzel anlar böyle günler özel ve güzel kalsın her zaman,
    Anne-babayı ve siz büyüklerini tebrik ediyorum.
    Sevgi ile...M A S A L L A H..💑💑💑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Merih Hanım darısı başınıza...

      Sil
  10. oyyy maşallah Allah bağışlasın
    harika her detay
    sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!