14 Şubat 2018 Çarşamba

GÖKTUĞA 2 KALA


"Evlat neydi tam olarak; Korktuğun yer, canının en tatlı yeri.. Baktığın gözün, tuttuğun ellerin, yürüdüğün ayakların, yemeğin, suyun, nefesin ona gelmesin bana gelsin tüm acılar dediğin tek varlık..."


Kendine kıydığın evladına kıyamadığın ne çok anlar var...

Büyük kızım Tuğçe ilk heyecanı yaşadığım evladım şimdi kendisi anne olacak inşallah...2 Gün kaldı...

Kendi çocuklarımda bu kadar heyecanlı değildim ama kızım için endişeliyim torunum geleceği için heyecanlıyım hemde çok...Torun kelimesi çok yabancı bana ama Göktuğun yüzünü görünce değişecektir sanırım...Anneanne denilince annemin yüzüne bakıyorum hep...

Göktuğ için hazırlıklarımızı tamamladık,heyecanla bekliyoruz...
Teyzesi Ankaradan gelecek yarın,dayısı pek belli etmesede heyecanlı,büyük anneannesi sevinçli...
Dedesi de pek duygularını belli etmiyor...Herkes arıyor soruyor sağolsunlar,heyecanla bekleyen akrabalarım ve yakın dostlarım var çok şükür,dostlarımız...






Odası hazır paşamızın...
Dolapları dolu...
Ana oğul karnında son iki günleri...
Sağlıkla sıhhatle huzurla gelsin yavrumuz inşallah...

Annesi fotoğraf çekimi için bunları ördü...
Daha neler neler örüldü Göktuğa...
Güle güle kullansın kuzum...
Bende hastane süslemelerini kendim yaptım...
Şu durumda pek birşey belli değil ama aşağıdaki resimlere bakarak anlayabilirsiniz...Bebek küvezinin etrafına ve anne yatağına geçecek bunlar...İnşallah hastaneye gidip süsledikten sonra da fotoğraflıyacağım...


İlimizdeki Organizasyoncular istediğim gibi yapamadıkları için kendim uğraştım diktim,ayarladım...
Takı yastığı v.s hazır aldım..."HOŞGELDİN GÖKTUĞ" kapı süsünü annesi yaptırdı...







Hazır mika çıkıp takılabilen bardaklarımızı böyle süsledik,arka kısmına minik çiçeklerde ekledim sonradan ama çekmemişim fotolarını...Hastaneye gelen misafirlerimize mavi renkli lohusa şerbeti ikram edeceğiz...Bu akşam kaynatacağım şerbetimizi...
Hastane için mavi nevresim takımı diktirdim...
Bebek Şekeri Sepetini ben süsledim daha önce burada yayınlamıştım...
İçine misafirlerimize dağıtmak üzere bebek şekerleri yerleştireceğiz...
Masamızı süslemek için pon ponlar yaptım...
Kızımda şerbet sebili aldı,mavi lohusa şerbetimizi koyup dağıtacağız...Hastane odası kapısını da tül ve ponponlarla süsleyeceğim...





Zevkle severek hazırladım hepsini...
Göktuğun anne ve babası zevklerine göre bebek çikolatası yaptırdılar gördüğünüz jardinyerin içine yerleştireceğiz...
Birçok şey aldık Göktuğ için ve bir o kadar da hediye geldi,bebek kıyafetleri örgüler...Babaannesi de çok güzel şeyler almış hem Göktuğa hem gelinine sağolsun...Ben onları fotoğraflayamadım...Elimde olanlar aşağıda...



Teyzemin hazırlayıp gönderdikleri...
Benim aldıklarımın bir kısmı...
Örgü oyuncağımızı örgüoyuncakcınine Neşe Ablam  göndermişti kaç sene önce Kereme,sağolsun ellerine sağlık olsun buradan selamlar...Diğer örgüler benden...


Annesi bu güzel kitap-defteri almış,büyüdükçe kaydedecek...
Bu uyku tulumu dolabındaki birçok şeyden biri,çok severek aldım...
Süslediğim sepete yerleştirmek ve dağıtmak üzere 2 çeşit bebek şekeri yaptırdım...
Biri bu biberonlar...


İçlerine badem şekeri yerine Elitin bu ekose desenli şekerlerinden arayıp buldum ve yerleştirdim...
Çok zevkli uğraşlar...
Kavanozları Karacadan aldım,içlerine minik kurabiyeler yerleştirmek üzere...
Diğer bebek şekerimiz kadife çerçeve...
Herkes istediği resmi yerleştirsin artık...Bizde miniğimizin resmini koyacağız...
Buzdolabımın üzerinde yeri hazırlandı bile...
Bunları seçerken çok uzun bir süreçten geçtik Tuğçeyle,o mu bu mu şu mu diye ama karar verdik sonunda...
Çerçevemiz ayaklı ister ayağını takıp bir yere koyabilirsiniz isterseniz ayağını çıkarıp buzdolabına yapıştırabilirsiniz...
Biz çok sevdik bu magneti...
Kolonya şişesini süslemeden olmazdı en son geçen hafta sonu yani aklıma geldi ve hemen süsledim...
Hastaneye götürmek üzere birçok çanta ve poşetimiz var teyzesinin odasında...Son akşam arabaya yerleştireceğim...
Geçen hafta sonu yaptığım hazırlıklarımdan biri de minik kurabiyelerdi...Tuğçe ay ve yıldız şeklinde tuzlu kurabiyeleri yaptı bende fındıklı-vanilyalı ve kakaolu-tarçınlı tatlı kurabiyeleri...Daha önceden dolmalar,börekler hazırladık dondurucuya...Telaş olur yapamayız diye...






Tüm hazırlıklarımız tamam,Cuma günü 16 Şubat 2018 de minik Göktuğumuzu bekliyoruz...
Sağlıkla huzurla gelsin miniğimiz...
Dualarınızı eksik etmeyin...
Şen ve Esen Kalın....

9 yorum:

  1. Allah sağ salim kavuştursun. ellerinize sağlık her şey çok güzel olmuş.sağlıklı mutlu günlerde giysin. Yazını okurken çok heyecanlandım duygulandım .ileride bende inşallah babaanne olursam tecrübelerinizden fikirlerinizden yardım alırım.herşey gönlünüzce olsun mutlu haberinizi bekliyoruz Tevhide İnceayan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevhide Hanım çok teşekkür ederim,inşallah rabbim sizede nasip eder...sevgiler

      Sil
  2. Bebeğin geldiğini duyunca gelip kutlayayım dedim:))
    Anne babalı sağlıklı ömürlü olsun Göktuğ'umuz. aydınlık bir gelecek diliyorum siz sevdikleriyle beraber.
    Maşallah her şey şahane görünüyor canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz Hatice teyzesi . .

      Sil
  3. saglıkla dünyaya gelsin saglıkla buyusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sağol ❤❤❤

      Sil
  4. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.. her şey harika olmuş.. ellerinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminecim teşekkür ederim canım sağol

      Sil
  5. Henüz doğmadan yapılan hazırlıklar.. satın alınan eşyalar.. her şey... her şey... çok güzel bir duygu..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!