23 Ocak 2018 Salı

ALİZE ASTRAKHAN İLE ÇİZGİLİ KISA YELEK

Küçük kızıma ördüğüm kısa yelek ile geldim bugün...
Geçen hafta geldiğinde bitirip,diktim ve çok beğendi alıp gitti...


Böyle bir yelek görmüştüm ve elimdede Alize Astrakhan iplerim vardı,kızıma attım çok beğendi bende hemen 2-3 gecede örüp bitirdim...

Alize-Astrakhan Siyah ve Krem...
Şiş numaram 5... 

46 ilmek ile önleri başladım, 3 sıra lastik ördüm kıvrılmasın diye...
Sonra kol için 4+3+2 kestim ve yaka içinde 8+4+3 ...

Bitince hemen giydirip fotolarını çektim....
Ön patlarına lastik örmedim,ip değişiminden dolayı kıvrılma olmadı... 
Arkayı da 80 ilmek başladım... 
Yumuşacık,pufur pufur bir yelek oldu...


Daha önemlisi onun sevmesi...
Güle güle giyinsin...
Daha önce ördüğüm Tunus işi hırka için tıkkkkk

2 yorum:

  1. Cok da guzel bir iptir bu ellerine saglik canim saglikla giysin guzellik💖😘

    YanıtlaSil
  2. Merhaba alize astrakhan 164 arıyım varmıdır

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!