22 Eylül 2017 Cuma

2017 KURBAN BAYRAMI* GÜMÜŞHANE- KARADENİZ-SAMSUN-SİNOP GEZİSİ

Hayırlı Cumalar Kıymetli Takipçilerim...
20 gün olmuş sayfamı yenilemeyeli,hep bir koşturmaca ile yoğunluk ,ancak fırsat bulabildim...
Kurban Bayramını geçirmek üzere tatil planı yapmıştık.Daha sonra tatil 30 Ağustos Zafer Bayramı ile birleşince bizde dünürlerimizin daveti üzerine Gümüşhaneye gittik...30 Ağustosu dolu dolu yaşadık ogün...Sağolsunlar çok güzel ağırladılar bizleri...
Mıhlama , Fasulye Kavurması ve birçok lezzetlerle dolu harika bir kahvaltı yaptık tersata,orman havası ve bayrağımızın gölgesinde...Küçük kızımız Ankarada olduğundan Sinopta buluşmaya karar vermiştik onunla...Annemde bizimleydi,keyfimiz yerindeydi çok şükür...O gece Gümüşhanede konakladıktan sonra sabah erkenden yola çıktık...Büyük kızımız ve damadımız Gümüşhanede kaldılar,bayramın 2. günü geldiler yanımıza...
İlk durağımız Samsun oldu...Erzincanın sıcağından sonra serinlemek çok iyi geldi bizlere...Bu sene Erzincan rekor kırarak 45 drc.lere çıktı...Yolculuk harika geçti,çay-kahve molası,yeme içme derken Annem ve Kerem arka koltukta geyet keyifliydiler...
Sinopa geldiğimizde hava daha sıcaktı ve üç tarafı denizle çevrili Sinop harikaydı...
Karadenizde her ili görmüştüm çok güzeldi  ama Snop bir başka güzelmiş dedim...
Zaten Deniz aşığı ben gördüğüm her deniz kenarına yerleşme planları yaparım...Eşim ve çocuklar gülerler bana...Ama yinede ben Egede doğmalıymışım derim...
Orada hiç alerji ilacı kullanmıyorum rinitim geçiyor hayat kalitem artıyor çünkü...Özellikle Çeşme veya Alaçatı olabilir...Tabi hayaller Ege , gerçekler Erzincan...Çok şükür,bin şükür çok memnunum işin latifesi...Sağlık ve huzurun olduğu heryer çok güzel...
Sinopta Diyojen Otelde konakladık...
Denize sıfır konumu olan otelden çok memnun kaldık...Ayrıca büyük bir yüzme havuzu olan otelin tadını Kerem çıkardı...Sebanur daha sonra geldi yanımıza...Arefe günü telaşı olmadı akşamdan...Bayram sabahını değişik yaşadık otelde...Bayram sabahları evde bol koşturmalı olduğundan ,sakinlik farklı geldi tabi...Ama  deniz manzarası eşliğinde çok güzel bir kahvaltı yaparak,bahçede kahvelerimizi yudumlamak dinlendirdi...

Otleden deniz manzaraları...
Bayram sabahı özçekimlerimiz...
Daha sonra şehir turu...
Sahilde,aşıklar caddesinde yürüdük,Mantıcı Melahatta Sinop Mantısı yedik...Daha neler neler...
Adalet Sarayı çok hoşuma gitti, bahçe düzenlemesini çok beğendim...
2. Gün tekrar gezmeler,tekne turu...
Tekne turu çok güzeldi,serinliği içimize çektik...
Sahilde çarşı pazar gezmeleri, çay bahçesinde çekirdek ve çay eşliğinde dinlenmece...
Akşam dondurma keyfi...
Otelin içinden kareler...
Otelin bahçesinden deniz manzarası...
Gözlerimizi doldurduk iyice,denizi içimize çektik...


Büyük kızımız ve damadımız 3. günü geldiler Sinopa...
Tarihi cezaevini ve şelaleyi onlarla gezmeyi planlamıştık...
Bayramın 3. Günü de Gezmeye Gittik...


Beklediğim gibi değildi açıkcası...Belkide bir rehber olsaydı o duyguyu yaşatacak şekilde anlatsaydı daha farklı olabilirdi...En çok etkilendiğim tek kişilik ve sadece ayakta durabilecek şekilde olan hücrelerdi...Allah kimseleri düşürmesin,soğuk ve sevimsiz bir ortam tabi... 
Çocuklarımla özçekim...
Sebanur ile Özçekim...

Daha sonra Erfelek tatlısu Şelalesine gittik...
Yarım saatten fazla sürdü yol ve sıcak perişan etti...
Bayram dolayısıyla olan kalabalığa inanamadım...
Mahşer yeri gibiydi...Gözleme ile karnımızı doyurduk,doğanın güzelliğini de içimize çekerek tekrar otele döndük...
Şelalenin tepesinden suya atlayanlar,serinlemek için girenler,fotoğraf çekilenler v.s...
Bayramın 4. günü kahvaltıdan sonra çıkış yaptık ve Sebanuru Ankaraya yolculamak üzere Terminale gittik hep birlikte...Ve daha sonra 2 araba yola devam ettik...Geze geze dura dura geçtik şehirleri...
Tuğçelerle  Gümüşhanede ayrıldık,onlar birkaç gün daha kalıp döndüler...Bizde gece evimize vardık,2. gün işe başlamak üzere...
2017 yılı tatil ve gezi olayını da noktalamış olduk...
Seneye yeniden yeni yerlerde gezmek ümidiyle ...
Şen ve Esen Kalın....

3 yorum:

  1. Samsun, Trabzon ne güzeldir..:)
    Ben de beklerim sayfama! :)

    YanıtlaSil
  2. Şahane bir gezi yazısı olmuş canım güzel ailenle tekrarları nasip olsun sevgilerimle öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Güzel eğlenceli bir gezi ve bayram geçirmişsiniz Tülincim Allah tekrarını nasip etsin.Geçen sene bizde gitmiştik Sinopa darbe girişimi olduğu gün oradaydık.Güzel bir şehir deniz olan yerlere bende her gittiğimde yerleşme hayali kurarım ama Erzincanımdan da vazgeçemiyorum aynen.İnce buruna ve Şelalenin yukarısına gittiniz mi irili ufaklı toplamda 28 şelale var görülmeye değer.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!