17 Haziran 2017 Cumartesi

RAMAZAN 22.GÜN


Bugün Ramazanın 22. Günü
Nasıl başladı nasıl 22. Gün oldu anlamadım...İftar-Sahur derken mübarek ayın sonuna yaklaştık...
Bu ramazanda iftar ve sahur menüleri paylaşmadım bilerek...Küçük kızım Polonyada ve oruç tutuyor herşeyi pişirip yiyemiyor o heveslenmesin diye paylaşım yapmadım...
Bu fotolarda eski menülerden...

Temmuz ayının sonunda gelecek nasip olursa bol bol özlediği yemeklerden yapacağım kızıma...
Anne yüreği işte evladın yemeyince ki mutlaka yiyor aç kalmıyor ama yinede boğazımdan geçmiyor işte...Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin...Erasmus serüveni mutlulukla sonuçlansın.... 
Keremin okulu tatil olunca ablasıda yurt dışında olunca bende yıllık iznimi aldım ve evdeyim...
En azından uykumu alıyorum ve işlerimi yapıyorum...Bayramda misafirlerim var ilk 2 gün ve 3. gün Anne-Baba-Çocuk üçlüsü bir haftalık tatile gidiyoruz nasip olursa...Şimdiden herkese hayırlı bayramlar diliyorum...
Rabbim neylerse güzel eyler,hakkımıza hayırlı olanı versin.
Selam ve dua ile....

Domates Lalelerim için tıkkkkkk  
Kaşarlı Biber Giydirme İçin tıkkkkkk 
Havuç şeklindeki patates salatası için tıkkkkkk

3 yorum:

  1. Kızçenle sağlıkla kavuşmak nasip olsun canım. günler hızla geçip gidiyor gerçekten ben de Diyarbakırdan geldim buradaki işleri yetişecekleri ayarla derken neredeyse gideceğim gün yaklaşıyor:))
    Rab'bim sağlık nasip etsin her şeye yetişiriz:)

    YanıtlaSil
  2. Ay ne kadar hos tariflermis bunlar ellerinize saglk 😄 anne yüregi ya sevdigi yemegi bile onsuz yiyemiyorsunuz. Bir an önce kavusursunuz insallah 💕 simdiden iyi bayramlar iyi tatiller 🌼🌼😄

    YanıtlaSil
  3. Hem göze hem damağa hitap eden tarifler. Ellerinize sağlık. Sağlıkla kavuşursunuz inşallah kuzunuza da:))

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!