15 Mayıs 2017 Pazartesi

ANNELER GÜNÜNDEN

Bir Gülü Sevdim Birde Seni...
Gül Annem-Sen Hep Gül Annem diye paylaştım sosyal medyada...Ogün herkes duygu ve düşüncelerini paylaştı Anneye Anneliğe dair ne varsa...Öncelikle annemin ve tüm annelerin anne adaylarının yüreği ana olarak çarpan tüm kadınların Anneler Gününü Kutluyorum!!! 
Dünyada öğretilen bütün bilgilerin hiçbiri bize, bir ananın bakışının, bir kelimesinin verdiği şeyi vermeye muktedir değildir....(Wilhem Raabe)

Anneler Evlatları için vardır... 
Sabah AileceBirlikte Anneler Günü Kahvaltımız...

Kahvaltıda aramızda olamayan Dünyanın bir ucundaki kızımdan Anneler Günü Mesajı...
Duygusal ve Anlamlı... 
Anneanne-Torun....
Kahvaltıya giderken biz...


Ve Keremin Öğretmeninin Anneler Günü Süpriz Videosu...
Burcunur Hanıma çok teşekkür ediyor,rabbimden annelik duygusunu onada tattırmasını diliyorum...

Kelimelerle anlatılamayan fedakârlık ve karşılıksız sevgiyi, tarif eden kelime ANNE...

Tüm Annelerin Günü Kutlu Olsun!!!

3 yorum:

  1. Kızçeler,gelinler,torunlar torbalar maşallah hepinize...
    Daha nice mutlu günlerde birlikte.
    Her gününüz mutlu-aydın-sağlıklı geçsin.
    Sevgilerimle.
    Çok güzel ve şık olmuşsunuz,aynı zaman da bugün.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Merih hanım...

    YanıtlaSil
  3. allah annelerı basımızdan eksık etmesın ben annemı 7 yıl once bugun anıden 45 yasındayken bır kalp krızıyle kaybettım halen daha ılk gun gıbı acısı taze sımdı tek duam allahım ben annesızlıgı yasadım benı cocuklarımın basından eksık etme. annenıze uzun saglıklı omurler dılerım hayırlı ramazanlar elazıgdan sevgıler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!