24 Nisan 2017 Pazartesi

MAVİ KEÇE TUVALET KAĞITLIĞI

Cumartesi akşamı geç saatlere kadar uğraşıp mavi tuvaletkağıtlığını diktim...Kızım yemeye çağırmıştı pazar günü ona giderken götürdüm...Banyosuna çok yakıştı... 
Mavinin güzelliği farklı bordonunki farklı oldu...
Kendime bej rengi dikmeyi planlıyorum her zamanki gibi pastel renkler kullanmak istiyorum...Çok renkliyi başkasında seviyorum ama kendi evimde fazla kullanamıyorum... 
Bugün instagrama attığım kolaj...
Eşime kalsa gereksiz ama ben el emeği olan herşeyi çok seviyorum ve yaparken de zevk alıyorum...
Benim gibi elişlerinden zevk alan yaparken stres atan mutlu olan tüm hemcinslerime selam olsun!!!

2 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!