13 Mayıs 2016 Cuma

ÇİÇEK DESENLİ KEÇE ÇANTA


*Sizi toplanma günü için biraraya toplayacağı gün, işte o, aldanma günüdür. Ve kim Allah’a îmân eder ve salih amel (nefs tezkiyesi) yaparsa, onun seyyiatini (günahlarını) örter. Ve orada ebediyyen kalmak üzere, altından nehirler akan cennetlere koyar. İşte bu fevz-ül azîmdir (büyük kurtuluştur).Tebağün Suresi-9. Ayet-i Kerime...
Hayırlı Cumalar Kıymetli Takipçilerim...
Ömrünüz sağlıklı ve bereketli yuvalarınız huzurlu olsun...

Daha önce bitirdiğim ve süslenmeyi bekleyen çantlarımı süsledim...Sırayla beğeninize sunuyorum...
Değişiklik olsun dedim ve çiçek yaparak soğuk silikonla çantanın üzerine yapıştırdım...
Kenarlarını yine kurdela ile birleştirdim ve sap geçim yerlerini  hayalet iple diktim...



Çantalar kıymetli dostlarıma hediye olarak gidecek...Güle güle kullansınlar inşallah...


3 yorum:

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!