28 Temmuz 2014 Pazartesi

RAMAZAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN!!!



Ramazan Bayramı ;Müslümanların iki büyük bayramından biridir. Ramazan ayında tutulan bir aylık orucun bitiminde Şevval ayının ilk üç günü müslümanların bayram günleridir. Ramazan bayramına, o gün fıtır sadakası verilmesinden dolayı "Fıtır bayramı" adı da verilmektedir.

Resulullah (s.a.s) Medine'ye hicret ettiği zaman Medinelilerin eğlenip neşelendigi iki bayramları vardı. Hz. Peygamber Medinelilere özgü olan, cahiliye izleri taşıyan bu bayramların yerine bütün müslümanların sevinip eğleneceği İslâm'ın iki bayramını onlara haber verdi: "Allahu Teâlâ size, kutladığınız bu iki bayramın yerine, daha hayırlısını, Ramazan bayramı ile Kurban bayramını hediye etti"
Hepinizin Ramazan Bayramı Kutlu Olsun!!!
Şeker tadında güzel bir bayram geçirmenizi diliyorum...
Bayram tatlılarımızdan bir kolaj hazırladım...
Bizim için yoğun bir bayram olacak...İl dışından misafirlerimiz var...Hasret giderilecek,yenilip içilecek ...
Bayramın 3. günü sabah 7 de Antalyaya uçacağız inşallah kızlarım ve oğlumla , tatile gidiyoruz...4 gece 5 gün Adenya Oteldeyiz...
Yeniden buluşmak dileğiyle sağlıkla kalın!!!

4 yorum:

  1. Mutlu bayramlar, iyi tatiller.Bol Günes kremi sürmeyi ihmal etmeyin..

    YanıtlaSil
  2. Bayramınız kutlu olsun ailenizle sağlıklı mutlu günler dilerim iyi tatiller selamlar...:))

    YanıtlaSil
  3. Tülin,geçmiş bayramın mübarek olsun,iyi tatiller diliyorum.Sıcak havalarda deniz tatili mükemmel olur.Kızını tebrik ediyorum,seninde gözün aydın.İstediği bölüm,üniversite buydu değil mi?Hayırlı olsun,Allah yardımcısı olsun başarılarının devamını diliyorum.Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Geçmis bayramın mübarek olsun cnm. Ancak bloğa girebildim de ;)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız ve temennileriniz benim için çok değerli...Blog ve Web sitesi dışında yorum yazan izleyicilerimden Anonim seçeneğine tıklamalarını rica ediyorum...Teşekkür ederim...

Yazılarımı Kopyalayamazsın!!!